Furbys – leketøy fra h**vete?!

På Finn gjorde jeg forleden et aldri så lite kjøp av nytt “kjæledyr”..

Som barn ønsket jeg meg nemlig en furby – DET har skjebnen nå gitt meg, og det er med noe blandede følelser jeg nå skal vekke den til live i det jeg setter i batteriene. For.. aller.. første.. gang! 😅

OBS-OBS!: Må forøvrig advare mot pittelitt creepy og “upassende” scener..

Eier du en (eventuelt flere) furby(er)? ^^

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg