Dagens lille eventyr

God kveld.
Nå er det sikkert mange av dere som venter spent på om jeg har tatt en konklusjon når det kommer til om jeg skal oppsøke lege eller ikke etter det lille eventyret jeg visstnok skal ha hatt forrige uke. Eller ikke.

Som jeg har en følelse av at de fleste av dere allerede har klart å gjette så var det eventyret ikke noe mer enn, vel, et eventyr. En oppdiktet historie, eller aprilsnarr om dere vil.

Helsa mi både står, ligger og sitter det bra til med. I hvertfall såvidt jeg vet. Det kan jo hende jeg har en eller annen sykdom som jeg ikke vet om. Det er meget mulig siden det er såpass sjelden jeg går til lege i hele tatt og visa versa, men noen kjønnssykdom tror jeg vi trygt kan utelukke for å si det sånn.

Har du blitt lurt i dag?

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg