Følg meg på Instagram?

Hei, hopp, dukk og vet dere hva? Nå har jeg også kastet meg inn i Instagram-universet. Da jeg hadde den gamle mobilen gadd jeg ikke det, dere som vet hvordan kameraet mitt var på den telefonen tror jeg skjønner det rimelig godt… Men nå har jeg altså opprettet meg en profil, så hvis du har lyst til å følge meg som den stalkeren du sikkert er så kan du gjøre det her!

Jeg aner ikke hva jeg kommer til å fylle den opp med, men det kommer sikkert til å bli noen naturbilder når jeg er ute og går tur innimellom. Så litt bilder av fjell og busk må dere regne med, og sikkert en og annen selfie, og selvsagt bilde av et og annet spennende jeg har vært og hentet på postkontoret. + alt det andre som vil komme som en “overraskelse” 😉


Jepp, nå har jeg også blitt en badeand… Beklager dypt ovenfor alle mine fans der ute… Nå er jeg på dypt vann.

Har du Instagram?

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg