Sola skinner, og jeg er så syndig glad!

«Sola skinner, og jeg er så glad. Det er fordi jeg treffer deg i dag», sang Jokke på 90-tallet før han døde av overdose.
Jeg er glad, og sola skinner, helt uten at de to tingene har noe med hverandre å gjøre. Jeg liker ikke sol og varmt finvær som regel… I stede for skal jeg tilbringe resten av sommerettermiddagen, kvelden og kanskje noe av natta også på filmkos! 5 filmer fra Platekompaniet ankom døra mi i dag… Vet dere, bilder sier mer enn tusen ord!

Jeg skal holde kjeft, og heller kline til med noen blder som sier mer enn nok. Noe må da vampyrer gjøre i det ekle sommerværet som bare er for sånne mennesker jeg ikke vil ha med å gjøre uansett!


Har fra før bilde av Sara i en liten ramme, men oppgraderte bestevenninna mi i en 15×20-ramme i dag, med et større bilde også selvfølgelig <3

Sååå, I guess vi reblogges!
Hvis blodtrykket mitt vil overleve dette i alle fall.

13 kommentarer

Siste innlegg