GAGAntisk selvslakt

Det er ingen tvil om at jeg går i nedoverbane.
Hadde jeg kjent en synsk ville jeg trolig knyttet båndet tvert.
For jeg er rimelig sikker på at jeg har knappe 5 år med venner igjen.

Verden er ille. Virkelig ille er den.
Er ikke at jeg vil være pessimistisk, men jeg er en kald faen.
At jeg fremdeles har folk som sier at de elsker meg er helt uforståelig.
For meg har de siste dagene vært noen salige regnværsdager, rent metaforisk.
I sannhetens øye har det egentlig bare vært sol, og varme så det holder.
I dag er det i virkeligheten regn og kjøligere ute, og det syns jeg er deilig.

Uansett, jeg føler bare at livet skal rakne når som helst.
At livet mitt kan sammenlignes med et slitt bein som er ferd med å råtne.
Jeg sliter med å holde tankene i ro når jeg går ut. Jeg føler at alt er fiendlig.

Jeg har forstått en ting. Det gjelder å gjøre det verste ut av livet.
For en ting er sikkert, det vil helst gå galt. Og det kommer til å gå ille.

For meg finnes det kun en måte å forkorte smerten på.
Og det er å finne noe fettende, søtt og jævlig deilig som senker helsefaktoren min.
Livet har hele tiden for meg

Jeg er mest sannsynlig Oppdal og Trøndelags generelt dårligste selvmordskandidat.
Kunne tenke timevis på å hoppe ned fra et sted, men er kjempeparanoid for å overleve og bli lam i 50 sorte år med en jævla sykepleier dinglende rundt meg 24/7, ei gammel skreppe som ikke er helt moderne av seg og i verste fall av den kristne sorten som tvinger meg til å egentlig være enda tristere enn jeg noen gang har vært med overlykkelig svadaprat om hvor fantastisk alt er! Seriøst, jeg kan ikke fordra ekstremopptimister og folk som er så glad for alt og nesten aldri gjør noe annet enn å smile. For de er de menneskene som skremmer meg mest! Jeg er seriøst mer redd for de enn jeg er for narkomane med voldelig innhold i Trondheims storby!

Skal forsøke å gjøre min ranglende tale kort. Jeg har vært på Kiwi og lett etter noe for å bedøve smerten jeg føler psykisk.
Normalt ville jeg fortalt dere i ord hva jeg har handlet, men i kveld får det faen meg holde med billedlig innrømmelse på at jeg nok en gang har falt i syndens makt.

Må forresten hedre en veldig oppegående sjel som har kommentert den siste YouTube-videoen min:

,”jokkamattson”, du er herved mitt nye idol.
Du må være utrolig kul! 😉 Sikker på at du har dame og full pakke din Ernstainrunker ^^

Vi reblogges!

9 kommentarer
    1. Tusen takk! setter veldig stor pris på at du kommenterer om meg på bloggen din!
      Ja ronkinga mi er fabelakti!
      får mange damer ned på kne når jeg står å ronker i full offentlighet 😀

    2. Hehe, ja og jeg bryr meg ikke ett sekund om at du poster noe om meg på bloggen din 🙂
      Beviser bare at du tar deg nært av en kommentar det 🙂
      tenkt om alle på youtube skal ta seg nært av en kommentar da ? da hadde det ihvertfall blitt krig i verden!

    3. Jokkamattson: Bloggen min har aldri vært skapt for seriøsitet Joacim 😛 Her skal alle få lov til å kommentere så lenge man holder seg til saken og ikke rakker ned på andre. Så lenge man skriver noe som har med innleggene å gjøre så får det egentlig bare være hvor seriøst eller ikke mine lesere velger å være. Jeg får uansett bare høyere statistikktall så jeg tjener på det uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg