Sims 3-hjelp søkes (mobil)

Har de siste dagene fått noe hektet på mobilversionen av spillet Sims 3.
Spilt i 83-sims dager, og brukt hittil 27,321 spenn.

Jeg er bestevenn med alle, har vært gift og hatt sex med de fleste, har hatt den beste jobben i de fleste stedene, også har jeg det beste av alt som kan kjøpes; tv, seng, dusj, badekar, stereonlegg, hus, kort sagt ALT.

Jeg har også fullført de tre punktene under Persona (er Power Seeker), men fremdeles er det noe jeg ikke får åpnet i spillet:

Hva skal til for å komme inn på Pawn Shop? Og hva er Pawn Shop, hva kan man gjøre der?
By the way; jeg kjeder meg for øyeblikket:

Håper alle sammen får en god kveld videre <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg