Er nummer 1 av bloggere i Oppdal, tusen takk! :O

Våknet nettopp, laget meg en kopp grønn te, og to brødskiver med leverpostei, skrudde på pcen til pappa, logget meg på blogg.no for jeg tenkte å dele en annen blogg med dere da jeg oppdaget at jeg jammen meg har steget på topplisten over bloggere i Oppdalsområdet! :-O

Vil bare si tusen takk til alle som gidder å ta seg bryet med å følge med, lese og glo! 🙂

Så var det til det jeg egentlig tenkte å dele med dere. Noen har sikkert fått med seg “Vanessa Nymans” videoblogg på youtube, samt den offisielle facebook-siden til tv-såpen Hotel Cæsar. Nå har rollefiguren som enda ikke har kommet inn i serien, kun i vignetten, fått seg blogg også. Merk at det er karakteren, og ikke skuespilleren som har det. Dette er ikke første gang Hotel Cæsar kjører på med den slags pr stunt, for en stund siden hadde også Pelle Krogstad-karakteren (spilt av Nikis Theophilakis) også egen bloggside med stadig oppdatert videoblogg.

Her har dere linken til “Vanessas” blogg(skriver Vanesse i hermetegn siden det strengt talt er en rollefigur i en tvserie): http://www.vanessanaked.com/

Hva jeg syns om dette? Jeg syns det bare er morsomt påfunn fra tv2 sin side! 🙂 Søt er jo jenta også.
Her kan dere forresten se Vanessa Nyman (eller Marte Sæteren som skuespilleren heter) i den nye Cæsar-vignetten:

Helt til slutt vil jeg minne om at jeg stiller til spørrerunde den 15. februar, klikk på linken under for å komme til innlegget hvor spørsmålene kan sendes til:
http://fullstendigkaos.blogg.no/1296178082_sprrerunde_jeg_svarer.html

Vi blogges! 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg