Jeg er takknemlig

Har nettopp blitt utfordret av Maria Lee, skriventen til marieleeweb.blogg.no om å lage en liste over 10 ting jeg er takknemlig for.
Og det skal jeg med glede gjøre 🙂

– Jeg er først og fremst, mest takknemlig for mine beste venner i livet. Elsker dem alle sammen, vil ikke miste noen av dem.
– Jeg er takknemlig for at jeg er i live, og at jeg ble født. For ja, jeg har opplevd mye trist, deprimerende og vondt. Men også en del gode ting.
– Jeg er takknemlig for at jeg bor i en såpass trivelig og fortsatt trygg bygd som Oppdal er, selv om Oppdal er utrolig stygg når det kommer til fordommer/baksnakking så er likevel folk flest veldig trivelig. For ikke å snakke om fjellene og skogene i bygda. Allmannberget <3
– Jeg er takknemlig for at jeg er frisk, og ikke har noen farlige eller alvorlige sykdommer.
– Jeg er takknemlig for filmsamlingen min og ipoden min, hehe.
– Jeg er takknemlig for at facebook og msn finnes så jeg kan holde kontakten med venner og bekjente utenfor Oppdal, blant annet en av mine beste venner som bor såpass langt unna som i Kristiansand.
– Jeg er takknemlig for gothisk klær, sminke og musikk er oppfunnet! 🙂 Akkurat som de 11 elskverdige bestevennene mine, samt familie og andre venner så er gothisk/rocka klær, sminke og musikk noe jeg ikke vil leve en dag uten.
– Jeg er takknemlig for at Norge fremdeles er et land uten krig og terrorisme.
– Jeg er takknemlig for at jeg er bifil, da jeg får flere å velge mellom.
– Jeg er takknemlig for mine evner innenfor tegning og film.

Vil utfordre alle sammen til å gjøre det samme som meg og Maria Lee, skriv en liste over 10 ting du er takknemlig for! 🙂

Da vil jeg ønske alle sammen en kjempefin fredag. Kjempeglad for at dere tar turen innom! 🙂
Vi blogges!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg