Jegog gode venner har vært ut og filmet i dag! :)

Jepp, i dag klokken 16.00 møtte jeg og Sigrid som avtalt Julianne på Kiwi fordi Julianne skal bli med som ny rollefigur i serien, Vilde var også med, men ikke på noen av scenene. Scenen som ble spilt inn tok litt tid, hehe, jentene hadde vist litt vansker med å holde seg alvorlig hele tiden 😛

Da klokken var rundt 16.38 igjen dro jeg tilbake til Kiwi igjen for å møte Rune, jeg kom 8 minutter for sent av det som var avtalt, men shit au. Da klokken var 17.00 dro jeg og Rune til Oppdal Treningsenter hvor vi møtte mitt søskenbarn Ingri K. og kjæresten hennes Daniel samt Chevy som kom med den flotte BMWen sin 🙂

Ingri har nemlig også fått en rollekarakter i filmen “Ken og Morten – Med rett til å drepe”, så hun spilte også inn sine første scener i dag slik som Julianne. For Chevy var det i dag andre gang at hun ble med siden hun spilte en liten scene i forrige filmen om “Ken og Morten” også 🙂 Men i forskjell til forrige film spilte ikke Chevy bare en scene i dag, men 7 hele flotte scener, siden sist har nemlig Chevy sin rollefigur Mona Ravn blitt leiemorder, som i min karakter Jimmy Krakk leier i denne filmen til å drepe Rune Heggvoll sin karakter Morten Svendsen Junior.

Det ble hele 10 scener som ble spilt inn totalt i dag og alle scenene er jeg grådig fornøyd med, har lagt ut noen bilder fra dagens filming på nettby og facebook nå i dag, det vil si bilder fra scenene til Rune, Ingri, Chevy og meg. Den ene scena som Julianne og Sigrid spilte inn i dag har jeg ikke lagt ut noe fra siden jeg ikke kan huske om jeg fikk lov, eller om jeg i det hele tatt husket å spørre Julianne i dag.

Legger ut de tre beste stillbildene fra dagens scener i dag her i bloggen, resten får dere se på fjesboka og nettby ;):

I denne scenen får Ingris karakter mildt sagt trøbbel med rollefiguren til Chevy! 🙂


Karakteren til Chevy kutter opp halsen til Runes karakter! 🙂


Her får min rollefigur et skudd i kroppen fra Chevys voldelige rollefigur Mona Ravn!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg