Har gjort endel husarbeid på rommet mitt idag! ;P

Jepp, i dag litt etter at jeg kom hjem fra skolen tok jeg frivillig å rydda, vaska og støvsugde litt på rommet mitt. Støvsugde det værste på gulvet, vasket støv og dritt fra tv, vindu, hyller også videre. Har også vært oppom til Lasse en snartur i dag og levert tilbake russebuksa hans som jeg lånte på russedåpen da jeg ventet på at min egen skulle gå fra å være rød til å bli sort. Skiftet forresten sengelaken og sengeklær i dag, når jeg tenker meg litt om, hehe 😛

Ellers har jeg gjrot det vanlige, vært på skolen og laget mat i mat-fag-timen, suttet mye forran facebook, hørt mye på Samantha Fox, Bjelleklang og andre artister/band på mobilen min, pcen min og facebook :p

Mottok også en lydfil fra min tidligere kontaktlærer Vebjørn Moen i dag. Vebjørn var min kontaktlærer de tre åra jeg gikk på ungdomskolen og i dag sendte han meg fire versioner av en lydfil han har lest inn utifra en tekst jeg har skrevet i håp om at han kunne lese den inn slik at jeg kan bruke den i min nye film; “Ken og Morten – Med rett til å leve”! 🙂

Altså har dette vært en veldig grei dag og bra start på denne uken som jeg har veldig tro på.
I morgen har mamma sagt at hun kanskje skal bli med å se filmen “Tomme Tønner” nede i stuen med meg som jeg har på Blu Ray, det vil si at jeg da må flytte ned blurayen min samt tven i og med at det ikke er slikt nede i stua 😛 På onsdag har jeg TO filmavtaler rett etter hverandre (nesten). Klokken 16.00 på onsdag skal jeg og min søster filme noen scener med ei venninne av Sigrid som heter Julianne. Bare en time senere skal jeg møte mitt søskenbarn Ingrid Kristine samt Rune og Chevy  som også skal spille inn noen heftige leiemorder-scener på onsdag, Chevy har nemlig takket ja til en leiemorder rolle i min nye film, Runes karakter Morten Svendsen Junior er offer og Ingrid Kristine som spiller inn sine aller første scener på onsdag skal prøve å sabortere mordforsøket 😉

Torsdag-kvelden skal jeg assistere Roy Lønseth under bingosendingen igjen på Radio E6 og fredag er det utplasseringsdag på mediahuset Opp igjen, da har jeg forresten en avtale med ei jente som jeg skal intervjue til ungdomssiden i Opp-avisa. Så i helgen drar Sigrid (min søster) til leirskole for en uke, og det kan jeg neste glede meg litt til for da får jeg, brodern, mamma og pappa en uke med litt mindre mas en vanlig 😛 Hehehehe 😛 Fredagskvelden ja, så drar vel jeg og Tørris (brodern) fra mamma til pappa i helga og kommer tilbake til mamma igjen en gang på søndag.

Har enda ikke tatt noen russeknyter enda, det er litt kjedelig, men nå må jeg vel finne på noe snart, en knyte er jeg i hvertfall godt i gang med og det er å ha på russebuksa i hele russetiden. Har også delt ut fem-seks russekort ved barneskolen mens jeg var på vei hjem fra Videregående i dag 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg