“Hvem i rommet” med Van Holten’s Pickle JUICE!

På søndag hadde jeg for første gang på lenge besøk av Rune. Vi gjorde stort sett det vi pleier å gjøre. Helt til vi kinda ikke gjorde det.

I sommer testet jeg ut samtlige av Van Holten’s grønnekle sylteagurker. Og jeg tenkte jeg var fiks ferdig med Van Holten da den siste agurken omsider var “konsumert”. Men den gang njett! For tror dere ikke at det også eksisterer en egen 1 liter juice? 😖 Hell yes!.. så fort jeg fant ut av dette innså jeg at jeg altså IKKE var helt finito med den noe særegne “grønnsaksleverandøren” likevel. Men denne gangen har jeg i det minste hatt gleden av å dele ubehaget med en venn. Tihi. 😊 Og alt i regi av det noe utleverende selskapsspillet “Hvem i rommet?”!

Jeg kan love at det hele ikke akkurat førte til “ingen sure min(n)er”…

Hva er det styggeste DU har shottet? 😟

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg