30 ÅR!! :-D – FORTSATT I SOKKEL!!!! xD

AYLAR ER TRETTI – JAA DET HAR JEG JAMMEN RETT I!! 😅

Jess, i går var den “stooooore, stooooore” dagen. Dvs. den ene store dagen denne måneden, nemlig min buuuuursdag.

En dag jeg ikke akkurat kan si ble feiret noe særlig. For jeg holder fremdeles til i den samme lokkeleiligheten som jeg skrev ifra sist, bare med enda flere fulle esker som tar mer og mer plass, og alt det måtte føre med seg av ulemper og frustrasjonas.

Men nå er det altså (får-hopp-entligvis!!) like før. 😊 På mandag ringte Marie (aka. hun jeg skal ta over leilighet etter) og kunne bl.a fortelle at hun er ferdig utflyttet, at vaskehjelpen hadde begynt på rundvasken, og at hen skulle være ferdig til senest onsdag, altså I DAG!! 😀

Jeg har et liiiite håp nå om at jeg skal få tatt over nøklene i morgen (eller til og med i kveld??), og at Vekst har mulighet til å komme med flyttebilen på fredag. Men jeg ser en reel mulighet for at jeg må vente til over helga før jeg får flyttet over meg selv, og alle tingene mine, og kan si “bye-bye-bye-bye!” til mitt gamle hjem, og “HALLOOOOOOOEN!!” til mitt nye.

Det er ihvertfall ikke så nevneverdig mye igjen å gjøre for meg nå. Jeg er nesten ferdig pakket. Jeg har omsider fått limt på plass alle steinene bak vedovnen som ramlet av da jeg fyrte nokså uforsvarlig den første vinteren. Og ja, så er jeg så heldig at det IKKE er jeg som skal vaske ut etter at flyttebilen har vært her. 😁😁 Så jeg har som sagt ikke så mye igjen å gjøre her nå.

Angående bursdagen min i går!: Jeg skulle ønske at jeg hadde noe gøy eller spennende å si om den. Det mest spesielle må vel være at Stian Røste dukket opp igjen i “Morgenshowet på NRJ” som vikar for Kristine Arntzen som akkurat har blitt singel (jeeeenta miii 😔💜🖤) Har jo savnet å høre Stian i podcasten siden han, Marte og Mattis ga seg i høst, så at han endelig var “tilbake” i går på min 30 årsdag(!!) var jo litt gøy.

Og så er det fortsatt kos med alle bursdagshilsener på Facebook, sms og Instagram (selv om jeg har en dickbrain som skygger for typ 30% av gleden på å legge merke til hvem som IKKE har gratulerert meg (enda), hehe…), hmm, men utover det – ingen ting.

Eller jo whattafakk!! 😅😅😅😅 – man kan jo si det sånn at jeg etter snart 9 år med et stadig mer brennende ønske om å finne et nytt og b.e.d.r.e(!!) sted å bo ENDELIG har lyktes er så og si den beste bursdagsgaven jeg kunne fått (hvis vi ser bort ifra alle billionene, en personlig trener, et par filmroller, 1003 babes og det faktiske kostymet Geir Børresen var i da han spilte Max Mekker på det farverike 90-tall) .

Men akkurat nå klarer jeg ikke å tenke så mye i den retningen da frustrasjonen over å FORTSATT BEFINNE MEG I DEN SERIEGODEVIBBER-MØRDERENDE SOKKELEN dessverre regjerer mer enn den strengt talt burde.

MEN HEEY!! – SNAAAAAAART!! 🤪😜🙂🙃😆😁😄😝😛😕🥰😘

Stay goregeous!! 💋😈

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg