Dette er SYKELIG!

Enkelte røster skal fortsatt ha det til at man blir det man spiser. Vel, jeg har de siste 5-6 dagene følt meg som en overstekt, dårlig blandet, ekkel pizza. OG JEG HAR IKKE SPIST NOE JÆVLA PIZZA PÅ DAGEVIS!!!!.. Oversatt til “godt norsk”: Jeg er fremdeles syk. Forkjøla. Og i mentalt ubalanse. Men DET har jeg jo vært hele livet, og det er dessuten en “sykdom” jeg kan sette pris på. Men denne hersens motherfuckings forkjølelsen… I går, like før jeg la meg var jeg sikker på at “NÅ er det hele straks over, bare sove litt nå også er jeg helt frisk igjen som en nypult rose når jeg står opp igjen i dag”. Haha – skjedde ikke det.. Våknet heller opp som en halvveis overkjørt løvetann, igjen. Herlig.. Flott.. Slik som ungdommen liker det og bla-bla-bla.


– Bildet er tatt av: Arvid Storli.

Og… Egentlig gjør det ikke så mye, sånn egentlig-egentlig, for jeg er jo en del bedre nå enn jeg var for et par dager siden. Det skal litt mer til i dag før jeg blir sliten og bare må legge meg ned på sofaen foreksempel. Men det er litt plagsomt likevel, for jeg har så lyst til å gå ut, kaste på meg emo-jakka og gå skikkelig, skikkelig langt. MEN det blåser som et sant HELVETE, og vel, jeg er fortsatt syk. Så.. Jeg mener, det er ikke sånn at noen holder meg igjen her, men ja.. Jeg er jo fortsatt syk da om noen skulle ha glemt det, og jeg er ikke så keen på noe forlengelse av det akkurat.

TAKK GUD(!!), VLADEMIR PUTIN, SYLVI LYSTHAUG OG DONALD TRUMP FOR AT JEG I DET MINSTE HAR ET NOEN LUNDE STABILT NETT HER JEG SITTER!!.. Og at begge PlayStation-maskinene mine fremdeles virker.. Ellers hadde jeg nok gjort noe INGEN ønsker å tenke på akkurat nå…. Jepp, gått over til Xbox. Okei, nå var jeg jeg litt for drøy her, er bare å beklage…

PS: Om noen har lyst til å be en liten bønn eller to så er det bare å gjøre det. Jeg trenger hver en bønne og hver en bonde jeg kan få nå… Amen.

KUK OG FITTE LANGT OPPI HALSEN!


#forkjølelse #forkjølet #sykdom #klage #klagesang #syt #lei #vær #vind #hemmet #hemninger #syk #ironi #sarkastisk #sarkasme #ironisk #rebell #hverdag #svak #svakhet #styrke #fall #høst #vind

15 kommentarer

Siste innlegg