Fråtserens godtepose

Det er gøy å leve.
I alle fall så lenge man får leve som man selv vil uten andres kvelende regler!
Jeg har vært på butikken og handlet middag for de neste dagene. I kveld skal jeg kose meg med Toros PASTA di PARMA som jeg egentlig kjøpte i helga, men da fant ut at jeg manglet melk til.

Jeg prøver å tvinge meg selv til å lese litt mer, så jeg har kjøpt meg en bok av Jeanne C. Stein som heter Veiskiltet. Bok om vampyrjenta Anna Strong.
Så… Skal jeg se flere av filmene jeg fikk i helga i natt. De filmene jeg mangler å se ferdig nå er Dødelig Våpen 1-4, De Dødes Tjern, Paranormal Activity 3, The Exorcist og Army Of Darkness (også kjent som Evil Dead 3), sistnevnte har jeg sett over halvveis ferdig og den er JÆVLIG KUL! Elsker Evil Dead-serien!

Med andre ord har jeg nå sett ferdig Suck, Bikini Girls On Ice, Terror (som jeg ikke vet om jeg gidder anmelde med det første), Seed Of Chucky og The Texas Chainsaw Massacre fra 2003.

Tror dere kan vente dere flere bloggnanmeldelser angående de filmene som enda er usette. Time will show.


Ja, her var litt av det jeg klarte å stappe ned i handleposen fra Rema 1000 i dag, i tillegg til noe melk..

Men nå er det middags/kveldsmat-tid.
Vi reblogges!

7 kommentarer

Siste innlegg