Ytringsfrihet og sensur i Norge (gjesteinnlegg)

Nå har vi kommet til det stadiet der ytringsfrihet og sensur er på topp i den Norske politiske verden igjen. Skummelt å si det.

For eksempel, så forbinder politikere ofte ytringsfrihet med statskupp, eller landsforæderi. Staten blander ofte inn disse tingene for å få “ytrer” til å tie stille, for det kan bli en fare for disse personenes posisjoner.

Men… Synes folk bør få vite et par ting, så dei kan komme med EGNE meninger om saker og ting.

Vi begynner med det Norske flagg, som av en eller annen grunn, noen utlendinger ville fjerne, der sa regjeringen nei. Men som regel i sånne saker, er det en eller annen luring som absolutt må få tingene gjennom og fåreslo at vi måtte fjerne statsreligionen i Norge. Grunnlaget er at Islam ikkje skulle bli undertrykket kristendommen, og dette ville fremme norges flerkulturelle fremgang. Bing! Dette syns den Norske regjering var et fabelaktigt forslag… Også kommer AP`s Kommunistiske fremgang i Norge (som vanligt), uten folkeavstemning (som er vanligt i så viktige saker i Demokratiske land) så falt forslaget igjennom… Det som er sensurert for folket her er at hvis statsreligionen blir fjernet, så blir også flagget til Norge fjernet. Endret vil noen si, men endrer du det Norske flagg, så er det det samme som å fjerne det. La meg forklare flagget for dem som ikke er helt inneforstått med dette :

Det RØDE i flagget vårt, står for vårt blod.
Det HVITE i flagget vårt, står for våre vintrer.
Det BLÅ i flagget vårt, står for vårt hav.
Krysset i flagget vårt, står for KORSET som står for Den Norske Statsreligion (som desverre må fjernes).

Noen sier at korset må bli, for symbolsk standar… Men dette vil ikke la seg gjøre. Da vil nok Vatikanet kalle Norge for hyklerisk / kjetteriskt og fremsi det Norske flagget for et falskt landsflagg. Nordmenn vil bli folket uten flagg.

AP-regjeringen har her gitt bort en voldsom stor del av Norge til fordel for Islam. Så eg spør… Nå når Ap regjeringen har gitt bort statsreligionen til Norge og fjernet flagget fra det Norske folk… Er ikke dette landsforæderi?? Hvis det ikke er det, så ber eg folk komme med grunnlag for å endre MITT syn på dette.

En ting til, som bør røre litt hos folk er at politikere har fått gjennom en lov som sier at en ikke kan straffeforfølge en politiker for politiske syn, forslag eller utførelser, så det er ikke det grann morsomt at politikere kan gjøre som de vil i Norge, uten at det norske folk kan gjøre noe med det. Til og med forslag om å fjerne kongehuset er fremstilt. Dette går under høyforæderi av landet vil jeg si!!!! Hvis Norge kommer i krig, som vi faktisk er i, så kan kongen gå inn og ta makten fra regjeringen og regjere fra et monarki for det beste for landet og folket til krigen er over. Norge er i krig via Nato.

Flerkulturelt ja… Der er det også sensurert… Det står i den Norske lov at innvandrere som kommer til Norge, skal intigreres i det norske folk og at dei skal lære norsk og gå etter norske lover… Dette er litt vilt, men her er det det Norske folk som skal innrette seg, hvis ikke, så er vi rasister. Skjønner ikke Norges rettsvesen at dei er rasistiske mot norske kvinner? Utlendinger har sluppet unna med voldtekter på grunn av kulturelle forskjeller… Norske kvinner har gått i bikini og vært lettkledde pga varmen i evigheter… ikke for å gå rundt og be om å bli voldtatt. Dette vet jo det norske rettsvesenet om, men dei vil ikke virke rasistiske, så da er det kulturforskjell som er unnskyldningen / løsningen. Nærmere 70% av voldtekter er fra dette holdet og bare rundt 15 – 20% av dette blir løst. Dette sier ikke staten så mye om, grunnen er at det Norske folk “kan” reise seg. Dette er sensur. Hvor ble det av loven om at dei skulle følge Norsk lov? Skal ikke Norske kvinner være fri i sitt eget land? Og hva med utlendingene som sitter openlyst og sier dei kommer til å voldta norske kvinner igjen? Og for å følge den flerkulturelle saken videre med statsreligion… Både USA og Australia, som er verdens mest flerkulturelle kontinent / land, har en statsreligion, kristendommen. Her kommer det også gjennom at det Norske folk må innrette seg. Alt dette vil eg kalle folkesensur. Folkesensur er noe kommunismen brukte for å kontrollere folket på. Det dei ikke vet, har dei ikke vondt av.

Så har vi løftene som Jens trodde han slapp å holde… Igjen. Barnehager,skoler,helsesektorer,gamle/hvilehjem infrastrukturen og matvarer skulle alle bli så mye billigere og / eller bedre om bare han / AP ble valgt igjen til å styre landet. Ser dette… Det er en grunn til at det er streik i halve landet. Husker min egen reaksjon på dette da rett etter valget han ville la dette ligge på vent mens han ville bygge en miljøfabrikk til 8 mrd. kroner istedet.

Streiken er en konsekvens for disse brutte løftene… AP sitter og gnir på disse pengene, og ber streikerene om å tenke moderat, samtidigt som dei vil sende ytterlige 56 mrd kroner for å hjelpe på krisen i eu-landene… Skjønner ikke politikerene at Norge ikke er med i EU? Og hvorfor må norge rette seg inn etter eu regler? Greit med biler, som av og til tar turen til disse landene, men disse kontrollene burde vært valgfritt om noen hadde planer om å reise til et av eu landene. Tviler på om en barnehage tar turen med eu sand og eu rusjebane og eu klatrestativ med… Eller gamlehjemmet tar med seg dei eu godkjente trappene til tyskland… Dessuten er det vanskeligt å tenke moderat, når jens stoltenberg og hele ap regjeringen har økt sin egen lønning med 60%. Tenk moderat Jens… Send lønningene dine til eu krisene. MIN forklaring på dette er at alt eu godkjent er dyrere og folk må kjøpe det… Og ting som det norske folk må betale på, er det avgifter på, som staten igjen tjener på. Dette kaller jeg å loppe folket. Det er en grunn til at det Norske folket ikke er med i eu.

For å sette ting litt på spissen av 56 mrd summen som det kan gjøre for det norske folket :
*staten kunne ha dekket strøm og nettleie for hele den norske befolkning i over 120 år.
*staten kunne ha dekket frikort for det norske folk i over 90 år.
*staten kunne slettet all gjeld for hver eneste nordmann i norge opp til flere ganger.
*staten kunne ha pusset opp alle barnehager, skoler, gamle/hvilehjem, mat og infrastruktur i norge og en del i sverige.
*staten kunne økt lønninger til streikere med over 200% i flere år fremover.
*Og med litt hjelp fra statskassen, så kunne dei bygget et hus til hver eneste familiene i Norge.

Det som også er frustrerendes er at maten blir dyrere. Så jeg spør igjen… Moderat?

AP regjeringen har slettet over 380 mrd kroner som var gjeld til et eneste land i eu krise landene. Over 128 mrd i et annet land osv. Dette går også under folkesensur.

Så til dem som stemmer på denne AP regjeringen igjen, vil jeg bare si at lykke til med å gi bort landet vårt og eg vil ikke høre et knyst om at det Norske folk er mot kommunisme… AP er et Sosialkommunistisk parti. Dere lærte alle om kommunisme på skolen, alt begynner i det små.

Dette er MIN mening, som eg Ytrer om saker. Prøv å sensurer meg.

Skrevet av “Jens Grete”

7 kommentarer
    1. Jeg er glad Kristendommen ble fjernet som statsreligion. Jeg mener at man skal skille religion og politikk, og jeg støtter ikke på noen måte at det skal finnes en statsreligion – UANSETT hva den måtte være.
      På samme måte som jeg ønsker at man skal skille mellom Kristendom og politikk, skal man også skille mellom Islam og politikk. Mye av de negative tingene som tillegges Islam som religion, har ingenting med religionen som sådan å gjøre, men er tvert imot politiske ting.

    2. ideatroll: Akkurat det er noe jeg må innrømme jeg ikke helt har tenkt på på den måten du skrev nå, og den kommentaren der gir jeg deg poeng for! 🙂

      Selv liker jeg Islam så mye som null! Men du har helt rett i det du sier om politikk og religion, at man bør skille der. For ikke å snakke om det siste du nevnte!

    3. Jeg stemmer ikke jeg, orker ikke politikk…
      men en ting jeg vet er at jeg aldri aldri aldri hadde stemt på AP ……….
      kan jo ikke gjøre om det Norske flagget 😮 jeg blir skremt virkelig… bra innlegg …

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg