SI GRATULERER MED DAGEN TIL EI LITA SØT BÆRTE MED STOR B!

Kjære alle lesere!
Kan jeg be dere om en tjeneste? Flott!
Den skjønne lillesøstra til Daeva har bursdag! 20 år tror jeg, (søstrene Tollnes får bare skyte meg hvor de vil om jeg skriver feil nå), og hun fortjener helt sykt all den oppmerksomheten og de kommentarene hun kan få.


(Håper Frøken Lillesøster 20 år ikke har såååå stor klovnetraumer. mohohohoho.)
(Bilde rappet fra endlessparadigm.com)

Har dere noe menneskelige instinkter og følser i dere så gjør dere det! Det koster dere ikke en jævla dritt og jeg krever det, ellers så sender jeg en ond forbannelse på dere alle!

Gå inn HER for å ønske verdens yngste 20 åring alt godt! Jeg følger med på hvem som eventuelt skulle skippe det! Just saying!


Bilde tatt fra: hvacprotech.com

GRATULERER SYKT MYE MED 20 ÅR! HAHA NÅ ER DU NESTEN LIKE GAMMEL SOM MEG SMÅEN, BARE AT JEG ER CIRKA 6 MÅNEDER ELDRE! 😀
Klemses og friendly kisses!

Herre antikrist… Tenk å bli 20 år den 20. desember da. Jeg ble 15 år den 15. juni! Ehm, glem det…

Vi blogges!

9 kommentarer

Siste innlegg