KRISTIN + SOPHIE = SUNT? – 5 TING SOM VIL SKJE INNEN FEM ÅR!

Jeg skal ikke akkurat skryte på meg at jeg er noen velutdannet spåmann, men likevel har livet gitt meg noen “hint” nå og da på ting som stort sett har vært nokså nærstående.. Så har ting skjedd, OGSÅ har jeg tatt meg i å lure på HVORFOR I HULESTE RØRLEGGER-DILDO jeg ikke gjorde mer for å forhindre det og det og det FØR det ble for seeeeent da de frempekene jeg har fått til nå ikke akkurat har vært knyttet til nevneverdig hyggelige ting, for å si det meeeeget forsiktig.

Og ja.. Jeg er kanskje ikke verdens beste spåmann når jeg selv først ønsker, prøver og øver, men det med det sagt er ikke det det samme som at jeg aldri frivillig kan treffe blink enytime?! Vel, jeg har ihvertfall bestemt meg for å gi den frivillige fremtids-spåinga et lite forsøk, så HER har dere 5 ting jeg helt oppriktig ser for meg kan ha skjedd innen FEM ÅR:

Så.. Ka dokker tru??

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg