Jeg kunne slått henne konkurs!

I og med at det allerede er en del der ute som har skrevet om og poengtert dette tidligere i dag skal jeg ikke dedikere en eneste linje i dette blogginnlegget til det faktum at det er noen minusgrader ute nå. Så det skal jeg altså ikke skrive noe om i hele tatt. Ikke. Et Ord. Burde ikke være så vanskelig igrunn.

Såååå – siden jeg på ingen måte skal nevne at det er bittelitt kaldt her og der nå så kan jeg heller skrive litt om at jeg har hatt besøk av Sigrid igjen i dag. Vi har spilt Monopol, og yeah. Det var selvfølgelig jeg som vant, i tilfelle noen skulle lure på det. Litt kjedelig å stadig være så uovervinnelig i alt mulig, men det er vel bare sånn det skal være når man først er en gud.

Er det forresten noen som har fått med seg at det er litt kaldt ute nå??

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg