Interessant lesning? NEIFORSVINGUM!!

Overskriften sier i grunn sitt, meneh.. folk skal i hvertfall få tenke seg om før de påstår at jeg ikke lever opp til navnet..

Siden jeg sto opp sist – det begynner å nærme seg 24 timer nå – så har jeg rukket å såkalt “skamklippe” meg igjen. Frokost har jeg spist to ganger, jeg har pløyd gjennom diverse podcaster, og jeg har karret meg gjennom perverst mange timer med «Ghostwire Tokyo».

Det jeg derimot ikke har gjort er å lage en ny Youtube-video, som jeg har tenkt å gjøre i to uker nå. Jeg har heller ikke brukt noen av “de siste timene” på å bygge særlig på sosiale relasjoner (som btw er et av nyttårsmålene mine) og jeg har ei heller.. gjort noe som.. kunne ha.. OkeyFCK IT!

Men jeg lever i det minste. Det er det ikke alle som gjør, verken i levende eller i “levende” form. Og jeg skal helt sikkert “ta meg sammen” ganske snart, og jeg skal helt sikkert gjøre masse jævlig bra for meg selv og omverden igjen. Føtti feleorkester både med og uten turban så inn i gangsperra rått det skal bli!!! 🥰

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg