Hvorfor jeg fortsatt linker til Bloglovin?

Helt siden blogg.no ble flyttet fra Blogsoft til WordPress i vinter har jeg mot slutten av hvert innlegg jeg har publisert valgt å linke til min Bloglovin-profil. Og i tilfelle noen nå ikke helt vet hva Bloglovin er så er det kort fortalt en plattform hvor man kan gå inn og følge alle slags mulige blogger enten det er bloggere fra blogg.no, eller helt andre steder.

Nå har det seg dessverre sånn at Bloglovin har hatt litt trøbbel helt siden i vår en gang. Et problem som fortsatt ikke er 100% fikset opp i. Og greia er kort fortalt at det er en del bloggere man via Bloglovin ikke får opp noe varsel på nye innlegg fra, SELV OM de forskjellige bloggerne fremdeles bruker den samme bloggen, ikke har deaktivert den fra Bloglovin, og til og med har postet et HAV med nye innlegg i den siste tiden.

Går man inn på min Bloglovin-profil nå så ser det ikke ut som jeg har postet et eneste blogginnlegg siden 9. juni, noe som virkelig ikke stemmer litt engang. Og dette er altså også tilfelle hos en rekke andre, og for noen uker siden fikk jeg bekreftet at Bloglovin er klar over dette selv, og at det forhåpentligvis ikke vil drøye SÅ lenge til denne feilen vil bli rettet opp i.

Ja, nå har det forsåvidt drøyet en stund siden jeg fikk dette bekreftet, og skal jeg være ærlig syns jeg det er litt “rart” at dette enda er en greie. Men i og med at jeg ikke kommer på noen andre måter folk kan få fulgt bloggen min på bortsett fra gjennom Facebook, ELLER ved å klikke seg inn på gamlemåten (bokmerke-metoden), ja, så velger jeg altså fortsatt å linke til min Bloglovin-profil, SELV OM den dessverre ikke har funket på noen måneder nå.

Its hard to be a bloggemann..

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos

6 kommentarer
    1. Jeg gidder ikke å gå inn der å sjekke lenger, så jeg regner min konto der som DØ omtrent. Det ble verre og verre, og man fikk ikke opp folk fra blogg.no. Nå følger jeg folk på feeden i blogg.no, noen på nouwcom tar jeg direkte, og noen på facebook, på en gruppe for en del av oss kjente hverandre før flyttinga.

    2. Det der er så sjukt irriterende! Jeg har flyttet alle blogg.no-bloggene jeg følger (ja, din inkludert :D) over i noe som heter The Older reader i stedet. Det er noe ala Bloglovin (selv om man ikke får opp innleggene i samme formatering som originalen), det funker sånn passe. Håper dog Bloglovin får løst problemet snart, for den leseren er helt klart mye bedre!

      1. The Older Reader vet jeg ikke sikkert om jeg engang har hørt om før nå, så det får jegcta og sjekke ut. Takk for tipset.

        Og så får vi bare håpe at Bloglovin tar seg sammen og får fikset disse feilene snart!..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg