Anti korona-diktet (versjon 1.mikrolokk)

Du store min som tiden flyr, nå er det tid for nye eventyr. Eller eventuelt bare en slags merksnodig reprise av det dere allerede fikk servert på sølvfat i går.

For i går kveld kunne jeg endelig presentere dere for min nye video “Anti korona-diktet”. Et prosjekt jeg har gått rundt og lekt meg med i tre hele uker nå, og når jeg får såpass mye tid til å tenke på noe, ja så er det bortimot klin umulig at ikke hjernen min klekker ut minst 35 forskjellige forslag om hvordan det hele bør bli.

SÅ mange versjoner skal jeg dog ikke utsette dere for, men siden det ble noe feil med opplastingen fra i går (og jeg h.a.t.e.r å fjerne ting som allerede har begynt å få en del likes og views) da det kun er oppløsningene 1080p og 360p som ser ut til å fungere fullt ut, ja så så jeg i dag mitt snitt til å lage en versjon til – denne gangen med et eget soundtrack komponert av min gode venn Jørgen aka. Mikrolokk.

Vad ni tycks? 😁

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg