ALT om min KRIMINELLE fortid!..

God kveld alle sammen! Eventuelt natt. Eventuelt morgen. I dont give a D. Vet dere hva? Jeg har vært bitte litt slækk på Youtube-fronten den siste tiden. Jeg har rett og slett ikke hatt så mye motivasjon. Så til de av dere som måtte lure på om jeg har tenkt til å gi opp denne såkalte “karrieren” min. Svaret er JA!! Jeg har vært innom tanken. Men enn så lenge velger jeg vel å fortsette, så får vi bare håpe at denne såkalte “perioden” jeg har nå går over snart.

Enywayz, I DAG tenkte jeg at jeg ihvertfall skulle gi produksjonen et lite forsøk igjen. Jeg har en stund tenkt å lage en video hvor jeg prater løst og fast (DET er forresten et meget godt hint om hva dere nå har i vente!!!!) om merkelige ting jeg gjorde da jeg var barn. For JA, jeg har faktisk vært barn en gang jeg også, tenk. Og nå i kveld ble det altså til at jeg gjorde det. Og nå er resultatet ute i verden, så får jeg bare håpe dere ikke synes at det er så alt for ille… xD

Hadde DU noen merksnodige (u)vaner som barn?
Hvem var ditt aller første dritkleine kjendiscrush?

5 kommentarer
    1. Herregud, han i Zwart -filmen er vel knapt blitt tørr bak ørene NÅ! -Nei, det var nok ‘orginalen’, Ralph Macchio (el noe i den duren) som var prins-charming den gang.. 😉
      (- Dette avklaringsspørsmålet velger jeg imidlertid å ta som et kompliment, hvor dette brått kunne vært tilfelle tatt i betraktning at jeg da har en tenårings utseende (ha, ha, ha))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg