Jeg har møtt Kim Haugen!!

Tampen brenner, og den brenner – siden forrige blogginnlegg er jeg nå enda et skritt nærmere døden, men hva gjør vel det nå som sommeren omsider har begynt å blotte seg igjen! For ihvertfall så SER DET UT SOM vi går mot lysere, og varmere tider, både når det kommer til mitt sjeleliv, mitt uteliv, mitt inneliv, og vel, kanskje ikke akkurat mitt underliv.. Who nose? Jeg er fortsatt noen lunde ung, og noen lunde singel (hint, hint), så.. Ja, da tenker jeg det er på tide å skifte tema..

Jeg var ute og gikk igjen i dag, som jeg mer eller mindre har gjort i 30-150 minutter hver dag det siste året. Og som regel er det igrunn litt depressivt da jeg nesten aldri møter noen jeg kjenner, eller vet av som jeg tør å si hei til, eller noe sånt. Men i dag, I DAG møtte jeg en jeg ikke kjenner, en som ikke aner hvem jeg er, men som jeg bare MÅTTE gå bort og hilse på (igjen) – for *kremt* vi har faktisk så vidt det er møttes en gang før for 10-11 år siden. Men da hadde jeg ikke kamera..

Kim føkkings Haugen mine bikkjer og rotemus. En mann jeg har en hel del å takke for at særlig barndommen min ble såpass magisk og traumatisk som den til tider ble. Denne mannen hadde nemlig en av de større rollene i den aller siste Olsenbanden-filmen fra 1999, hvor han blant annet forsøkte å knerte Egon Olsen (aka. Arve Opsahl) et par ganger. Og for ikke å glemme: Det superkoselige barne tv-programmet “Dyra på bondegården” som gikk på Nrk1 tidlig, tidlig på 90-tallet. En fyr jeg virkelig ikke hadde forventet at jeg bare skulle “støte borti” i Oppdal sentrum! xD

Har du truffet noen kjendiser i det siste?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg