Usikkerhetens terror

Før jeg skriver NOE som helst mer nå, jeg er fullstendig klar over at ihvertfall flesteparten av dere misliker å bare få servert a, uten at resten av alfabetet følger med. Tro meg, jeg vet, og jeg forstår det igrunn ganske så godt. Men nå er det likevel noe jeg føler for å lufte pittelitt. Og bare for å ha det understreket med en eneste gang: det er dessverre veldig lite jeg føler jeg kan og vil dele akkurat nå. Så til dere som eventuelt måtte bli litt frustrert nå for at jeg ikke kan legge til mer – vi må alle bare leve med det, inntil videre.

Greit. Det jeg kan jeg i første omgang begynne med å nevne at jeg har strevet litt i det siste med blant annet angst. Eller noe som kan minne om en kroppslig angst-reaksjon. Og generelt en følelse av uro.. Det er kort fortalt en del ting i livet mitt som absolutt KUNNE og BURDE være annerledes, og mange av mine plager særlig den siste tiden har gjerne vært en uheldig bieffekt av særlig en “ting”. Og den “tingen” har jeg nå begynt å jobbe litt for at “den” en dag skal kunne ende opp som et tilbakelagt kapittel. Men dessverre: Dette vil ta tid. Jeg er avhengig av hjelp, og det vil også koste noe økonomisk.

For et par uker siden ble det på bordet lagt et forslag på en løsning som helt klart vil hjelpe meg ut av denne ene, veldig konkrete situasjonen jeg er i nå. Men dessverre så er det ganske mye rundt denne løsningen som er veldig uklart per dags dato. Og jeg vet ikke en gang når denne “babyen” vil bli født, jeg vet bare at den såvidt er under planlegging. Og jeg vet heller ikke helt eksakt når jeg kan forvente å få mer informasjon enn det jeg allerede har til nå. Alt jeg vet er at det er satt i gang noe som absolutt kan hjelpe meg med å få en bedre livskvalitet enn jeg har i dag, NÅR og HVIS det eventuelt blir gjennomført.

Lever DU en kaotisk hverdag atm?

2 kommentarer
    1. For å være ærlig klarte jeg ikke å gjennomføre innlegget ditt. Vær så snill og bytt font!
      Hadde du hatt teksten din i en normal font hadde jeg kanskje lest gjennom hele. En slik font er passende i en overskrift, ikke i en tekst. Så hvis du faktisk vil at noen skal lese det du skriver, bytt!

    2. sluddogsladder: Hmm, leit å høre at du føler det sånn. Men dessverre blir nok skriften slik som den er i dag da dette virker som et problem ytterst få ser ut til å ha overhode. Totalt har jeg kun fått to klager på dette totalt, og med tanke på så utrolig mange som har vært innom bloggen de siste 4-5 årene bloggen har hatt nettopp denne skrifttypen, hvor den store flerparten ser ut til å like den, så kommer jeg altså ikke til å endre på dette.

      Men, det jeg derimot kan gjøre er å heller råde deg til å ta i bruk mobilutgaven av bloggen, om det skulle være interesse for det. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg