JEG ER PÅ TOPPLISTA! – IGJEN! :-D

God morgen alle sammen, god morgen indeed!

Tidligere i vår våknet jeg opp til et syn som umiddelbart gjorde meg veldig glad – jeg hadde kommet meg opp på topplisten og kunne vise til en tilfredsstillende 149. plass. Litt senere skulle jeg også oppleve å komme på 103. plass (eller noe i den dur), men siden jeg akkurat hadde laget et innlegg om meg og topplista da så lot jeg være å fortelle dere om akkurat det, DEN GANGEN.

Men nå på denne fantastiske mandagsmorgenen syns jeg det skal være greit å vise at jeg er litt stolt igjen, for etter at jeg hadde helt utrolige 2379 lesere innom bloggen min i går, hvor 2242 av de skal være norske så har jeg nå klart å kapre 38-plassen på topplisten i dag, mens jeg samtidig ligger på 15. plass på bloggtoppen, og på 1. plass på plusslisten.

Så nå kan jeg trygt si at jeg har klart å holde det “løftet” jeg ga til Rune for et par uker siden om at jeg ihvertfall skal plassere hundre-plassen på den rosa lista i løpet av høsten en gang.. xD

Helt avslutningsvis vil jeg bare få benytte anledningen til å si TUSEN TAKK til alle som har støttet bloggen min den siste tiden. Ikke “bare” dere som først og fremst var innom en snartur i går etter at jeg hadde publisert det ene minne-innlegget om Hotel Cæsar-Storm, men også dere andre som har fulgt meg mer generelt i det siste.

Dere er rett og slett fantastiske. Jeg er utrolig takknemlig for hver eneste en av dere enten dere bare er innom en gang i blant, eller om dere er av de som er innom så og si fast. Tusen, tusen takk alle sammen for at dere alle på hver deres måte er med på å støtte meg og det jeg driver på med. Dere er awesome!!

Stay goregeous!

25 kommentarer

Siste innlegg