Jeg ser de som… Ikke går videre.

Jeg ser folk som ser på seg selv som tapere, og som ender opp som tapere fordi de stadig bare anser seg selv som det.

Jeg ser folk som går i sine spor, i sitt eget mønster, og ikke kommer seg ut, fordi de stadig går i det samme sporet.

Jeg ser de som har det vondt, de som stadig fokuserer på smerten med å skrive om den, igjen og igjen.

Jeg ser de som ikke kan gå videre, fordi de låser seg i sitt teratorium, blir der, og lar hjernen påminnes det, gang på gang.

Jeg ser de som går fra å ha det vondt, til å ende opp som en idiot, fordi de til slutt bestemmer seg for å holde lyset av.

Jeg ser de som blir avhengig av å stadig få kos, trøst og oppmuntring, og som dermed forblir i mørket av den grunn.

Jeg ser de som nå føler seg truffet, og fornærmet, og de som innerst inn ser at jeg har et poeng i mine ord.

Og jeg sier; Jeg forteller bare om hva jeg ser og hvordan jeg opplever det. Akkurat som deg, bare fra min vinkel.

4 kommentarer
    1. Var det siktet til meg det..?=P hehe=) Men jeg vil nå ikke si jeg er så gale, jeg klarer meg bra på egenthånd syns jeg, livet går fremover;)

    2. Hehe, trodde du mente mitt innlegg fra i dag morges..=P Var noen som kommenterte emo på det, men jeg har begynt å slette kommentarer uten navn. Kan du ikke stå for det du sier, så er jeg ikke interessert i å vite meningen heller-_-

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg