GRATULERER MED DAGEN BRIAN HUGH WARNER

I dag har verdens skjønneste og råeste mann bursdag. Den 5. januar 1969 kom han til jorden som en unmechanical animal, altså naturlig menneske. I dag er han mest kjent som dagens sjokkrocks ansikt utav, med kjente låter som “Beautiful people”, “The Fight song”, “Lunchbox”, “Antichrist superstar”, “Coma white”, “The nobodies”, “Arma-Motherfucking-Geddon”, “I dont like the drugs, but the drugs like me”, og lista bare fortsetter uendelig inn i en loang road out of hell! Hehe.


(Bilde: virginmedia.com)

Jeg snakker selvfølgelig om Brian Hugh Warner som han selv aldri ønsker å bli kalt blant publikum eller andre fans, med andre ord, jeg snakker om Marilyn Manson, som i dag blir 43 år ung! 🙂

Gratulerer kjempemye med dagen! <3
Togheter we are running to the edge of the world!
Vi reblogges!

7 kommentarer
    1. vaniljeogpepper: sovet veldig godt 🙂 nå satser jeg på å ha noe normal døgnrytme frem til 10. januar- natt til 11. januar. da skal jeg og min nye venninne døgne hjemme hos meg, hihi 🙂 just random informatjon..
      🙂

    2. Brian, har ikke ord for den mannen! Han er verdens råeste og mest intligente menneske på denne jorda! Elsker den Mannen! Feiret bursdagen hans som det skulle vært min egen 😉
      Håper på at han kommer til norge under den nye turneen i år!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg