OMVISNING ON MY PLACE, JUST FOR YOU

Ser ut til at jeg våknet på den gode foten i dag. Vet dere hva? Veeeet dere hvvaaaaa?
I dag skal dere få en sjapp omvisning på mitt private lille sted! Har dere lyst til det? Har dere lyst til det?
Ntnååå, selvfølgelig har dere lyst til det søte dere!
Kom forresten nettopp på at jeg lovde en eller annen blogger for en stund tilbake at jeg skulle lage et innlegg om stedet mitt. Har gjort det en gang før, men da var uken etter at jeg flyttet, og noe har forandra seg siden da og den gang!

Divaer og gentleman, this is it:

Så sånn ser det altså ut hos meg. Hehe, fullstendigkaos-aktig!
Ønsker alle en god lørdag videre!
Vi blogges! 🙂


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

4 kommentarer
    1. vaniljeogpepper: Tja, noen beskjedne boots som står der. Skal sies at nesten alle glor på meg (les dem) når jeg er ute og går, siden ingen er i nærheten av noe slik i Oppdal, men det er ikke min feil Hihi.
      Tusen takk for en god kommentar igjen, og en fin helg ønskes deg og dine! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg