T-M.MANSON X4 (ROCKMERCH)

Mange her som har hørt om Rockmerch før nå?
Vel, Rockmerch i hvertfall en nettbutikk hvor man kan finne tusenvis av rockeprodukter. T-skjorter, hettegensere også videre, og det er sykelig mange artister og band å velge mellom.

Jeg valgte for noen dager siden å bestille fire Marilyn Manson-tskjorter, som jeg var på posten i Oppdal for å endelig hente i dag! Og er sykelig kukfornøyd for å si det sånn! For dere kristne så er det et uttrykk jeg bruker for noe som jeg ser på som positivt! Oversettelse; kukfornøyd= utrolig bra (på kristenmansspråket)


Pakken før jeg tok frem kniven og bukspretta den!


“We`re from America”! Hell yeah!


Eat me, drink me…


Everyone will suffer now!


Marilyn og Twiggy <3 🙂

Det var det! 199 kroner for hver pluss frakt på over en hundrelapp, men det er verdt sjela mi! 🙂 Rent bortsett fra at den har jeg jo ikke lenger. Hihihi. Har ikke tenkt å bruke de enda, i hvertfall ikke på en gang! Nei, altså saken er at jeg er fanatisk opptatt av renslighet, nei kødder ikke. De ser ikke skitne ut overhode, veldig klar til bruk, men liker veldig godt å være helt sikker på at alt jeg har på meg er perfekt og rent! Klær og Marilyn Manson er det nærmeste jeg kommer en perfekt religion!

Men da skal jeg ta oppvaska, vaske t-skjortene, og dusje, og så spise frokost! Ja, bare diss, men jeg er et av de få normale menneskene som ikke torturer seg selv til å stå opp alt for tidlig hver dag! Jeg er fortsatt LITT glad i meg selv jeg skjønner dere gale mennesker som leser bloggen min NÅ! Dere er gale, gale, gale! Hvorfor bruker dere tiden deres på å lese her? Kan du stoppe etter denne setningen?
Nei, tenkte meg det. Hva med nå?
Haha, loser!

Har dere virkelig ingen selvrespekt! Alle som leser bloggen min, syns jeg synd på, seriøst!
Neida, joda… Neida… Jooooooo…. Kanskje?

Jeg synes i hvertfall synd på meg selv som må blogge for hver dag for at noen ikke skal ta livet av seg fordi jeg har sviktet! Slapp av, jeg lever alltid! Hehe…. Nei… Skal jeg slutte å utsette oppvaska nå tro, og heller gjøre noe fornuftig?- sa vaskekjærringa fra Dombås!

Jaggu.
Ta vare på dere selv, og ja… Dere kan den regla der nå!
Vi blogges!

4 kommentarer
    1. Uber kult!!!
      Jeg tenkte akkurat legge ut innlegg om band t-skjorter..Aldri hørt om den nettsiden før,men skal deff sjekke ut..:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg