GARANTI FOR MINST 1 OVERASKELSE!

Har søkt litt etter “Visste du” på google nå, i håp om at jeg kan finne og dele noen “hårreisende”-fakta med dere, som jeg selv nettopp har kommet over og latt meg forundre meg over. 🙂

Visste du at:
– I bibelen dreper Gud 2.038.344 mennesker. Satan dreper 10
– Tidenes største sexorgie fant sted på en konsert i 1974. 262 par hadde sex samtidig.
– Struts kan ikke gå baklengs.
– De fleste biler tuter i tonen “F”.
– på film så er alle telefonnumre i Amerika, begynner med tallene 555.
– Leonardo Da Vinci fant opp saksen.
– 75 prosent av mennene får orgasme hver gang de har sex. Bare 29 prosent av kvinnene oppnår det samme.
– Babyer har ikke kneskåler. Dette får man i 2-6 års alderen.
– Hvis en flaggermus hadde prøvd å gå, ville bena knekt.
– Gresshopper hører gjennom knærne.
– “Hotel Cæsar” er Skandinavias lengstlevende tv-serie.
– røyking og stress er bare en av flere ting i verden som lettere gir deg tidligere, flere rynker.
– i 1984 fikk vi skrivemåtene popkorn, spagetti, blits, brife, kollasj, getto, sjanger og kløtsj både i bokmål og nynorsk.
– Mannlige honningbier dør av å ha sex. Penisen brekker nemlig inne i hunnen, noe som tar livet av hannen.
– En superhelt må aldri gjøre opp for seg når han har ødelagt en hel by i jakten på skurken.
– blant annet cder, dvder, sykler, plakater, barnevogner, sminke, briller og solbriller, sko og støvletter, bildeler og møbler er tollfritt?
– mitt virkelige navn er Andreas Flatås Storli?

Da håper jeg at jeg har gjort dere litt klokere, ønsker alle en fin lørdag videre 🙂
VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

8 kommentarer

Siste innlegg