Sex på potta, tampong med vernesko!

Vil bare fortelle dere at jeg er i litt bedre humør i dag, ser ut som det ordner seg det med at vi må flytte. Altså at vi nå får 3 mnd på oss likevel fremfor 1 mnd 🙂 I tillegg skinner sola veldig i dag, 12 plussgrader har det vært i Oppdal stort sett hele dag, hærlig og varmt. Og da blir selv jeg i litt bedre humør og klarer å gå rundt i Oppdal sentrum noen ganger uten å tenke så mye på kjærlighetssorgen, sjalusien, at mange venner flytter fra meg, og at jeg selv og familien må flytte innen 3 mnd…

Fant en hærlig youtube-video som jeg vil dele med dere, som er morsom. Det er en fransk sang, så har noen i Norge hørt på den og skrevet en tekst, ja dere skjønner sikkert tegninga…:

Ønsker alle en fin kveld. Klem fra meg. Vi blogges!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg