Unboxer 3 pakker Pokémon-kort! (Scarlet & Violet)

Helgen som var var jeg (ENDELIG) i Bergen! 😃

Der møtte jeg blant annet min kjære søster og bestie Renate igjen, som jeg ikke har sett in flesh på FEM fuckings år! 🥺 Vi har snakket mye “siden sist” over Discord og Messenger, men det er liksom ikke heeeeeelt det samme.

Timene gikk og før vi ante ordene av det var Bergens-oppholdet mitt over. Av diverse årsaker så ble det ikke til at vi gjorde sånn kjempemasse de to dagene vi var sammen, men vi fikk likevel gjort noe.

På lørdagen hang vi på Oasen Storsenter hvor vi blant annet kjøpte to pakker med Pokémon-kort hver, som ble åpnet dagen etter hjemme hos henne og kjæresten Sondre.

Og i går var jeg innom Norli hjemme i Oppdal og kjøpte tre pakker til som åpnes opp i videoen under, I TILLEGG til at dere får se hvilke kort jeg fikk i pakkene fra Bergen. 😊

Sist jeg åpnet Pokémon-kort var jeg vel typ 10-11 år gammel. Som ganske mange andre barn på den tiden maste jeg plenty med hull i hodet på foreldrene mine om stadig nye kort.. 😅 Det jeg hadde den gang ga jeg til slutt bort til ei venninne, og det begynner å bli “noen” år siden det og nå.

Vet ikke helt hvor ofte jeg kommer til å kjøpe kort fremover. Ser for meg at dette helst blir noe jeg gjør en sjeldnere gang når jeg treffer venner i Bergen, Oslo eller Trondheim. Og det er ikke akkurat for ofte at jeg reiser dit, “holdt jeg på å si”. ..eller andre steder for den saks skyld.

Men hvem vet? 🤔 Det var ikke akkurat “planen” at jeg til slutt skulle bli SÅ avhengig av Pokémon Go heller, som jeg til slutt ble, og enda ER (for de av dere som måtte lure!)

Samler DU på Pokémon-kort? 🤩

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg