Puff! – (der fordufter) den lille Dragen?

Gjennom årenes løp har jeg flere ganger meldt farvel og adjø – «dette er siste stopp!»

Jeg skulle mer eller mindre slutte med Tine Iskaffe, jeg skulle i alle fall slutte med energidrikker (Burn, Battery, Monster etc.), jeg har gjentatte ganger tatt avskjed med denne bloggen, og 1. april 2020 meldte jeg at; «Selv om jeg har funnet litt jeg muligens kunne bestilt meg her nå så har jeg likevel bestemt meg for å innse at Dragens Hule dessverre tilhører fortiden. Og fortiden skal man helst holde bak seg og se tilbake til minst mulig.»

Det jeg derimot, ja i alle fall TROR at jeg ikke har fortalt dere siden, er at jeg i forfjor endte opp med å bestille fra Dragens Hule igjen. Og det skulle jeg også gjøre forrige uke. 🖤 Var innom og tittet av nysgjerrighet for hva som er igjen der nå da jeg så at de kjører opphørssalg 💜 – «alt skal vekk»!

Så jeg endte rett og utslett med å bestille “noen” buttons, klistremerker, postkort, mineralsteiner, samt én pung. Er ikke helt sikker hva et opphørssalg er, men jeg vet jo hva det vil si at noe opphører betyr.. så..

Nei, jeg syns det er litt trist. Jeg kommer som nevnt tidligere neppe til å ha det samme forholdet til noen nettbutikk som jeg en gang har hatt til denne siden, verken.. før eller siden. Var innom EMP-shop for noen uker siden, og det kan se ut som enkelte type varer har begynt å minke hos de også. Og DET er jo bekymringsverdig siden jeg ikke vet av flere “norske” nettbutikker som tilbyr de samme type tingene. 🥺 I alle fall ikke av det samme utvalget som Dragens og EMP har (hatt). Og med tanke på at alt blir dyrere, og den norske krona har blitt svakere så er det jo ikke rart at en del butikker nå kanskje fases litt ut igjen. 💀 For folk må prioritere pengene sine annerledes nå enn da.

Anyways. I dag kom pakken. Og jeg skal aldri si aldri igjen – det er mulig det blir en Drage-bestilling til, men… HER har dere det som lå pent pakket i en hvit konvolutt i en hvit postkasse i dag “tidlig”!

Akkurat når det kommer til de fire «free hugs»-knappene så er det noe jeg har fått ved gratis. Skulle bare ønske jeg hadde mulighet til å GI FYSISKE klemmer til de vakre sjelene som har drevet denne butikken den gang da, og den gang.. nå. 😅 Med tanke på den sosiale angsten skal det ikke utelukkes at det er disse det er MINST sannsynlig at jeg kommer til å bruke ute blant folk. Men “gøy” å ha de fordi om.

Har vært for dårlig til å bruke slike de siste årene, til tross for at jeg fortsatt har igjen flere som er kjøpt “i gamledager”. Per dags er det bare to jeg har vært flink til å bruke fast, dvs; på høst/vinterjakka. Er også usikker på om det er noen av disse jeg kommer til å feste til den overnevnte jakken, eller andre klesplagg, til tross for at flere av de har potensialet til å skape litt morsomme situasjoner om jeg bare “støter” på riktig/ feil type folk.

Greit, la oss fortsette! 👽

Akkurat som med disse knappene er jeg heller ikke noen storforbruker av postkort. Det har jeg i grunn aldri vært. Men jeg liker South Park! 😁 Både av eldre og nyere årgang. Så da jeg så at disse kortene lå på, ja hva da.. 3-5 kroner?.. så var det ikke veldig smertefullt å pelme samtlige ned i handlekurven.

Alle kortene ser for øvrig helt like ut på baksiden, derfor kun det ene kortet på det ene bildet.

Som barn var jeg en ivrig samler av litt spesielle steiner. Husker jeg hadde noe(n) som glitret gull, og de(n) var helt klart favoritten. Hmm.. kjenner jeg må ta og skrive en melding til mamma og pappa for å høre om de har peil på hvor de steinene kan ligge..

Men tilbake til her og nå!! Dragens Hule har en god stund tilbyd flere forskjellige type steiner. Som med så mye annet er det ikke rare utvalget igjen av steiner der heller, men forrige lørdag så hadde de disse rosa steinene, og de passer veldig godt i mitt stadig så snikrosafiserte hjem! 💗

For ordens skyld: Det er KUN de seks klistremerkene på bilde 1 som er fra i dag, og de fant jeg det for vondt å bestille TO av! Syns disse merkene er veldig awesome, så i tilfelle jeg skulle bli tvunget bytte fryser igjen i fremtiden så har jeg noen ekstra! 😍

Tre av de har jeg alt greid å bestemme meg for hvor jeg skal ha, som dere kan se på bilde 2. (SKULLE noen være nysgjerrig på hvordan de to andre sidene av fryseren min ser ut så har dere en aldri så liten throwhback-link her!)

Det var for øvrig det jeg hadde bestilt fra Dragens Hule for denne (siste(?) gangen. 🤕 Nå kunne dette innlegget rolig fadet ut som en full pirat på sjøen. Men.. en siste ting!

Var innom Europris i går hovedsakelig for å kjøpe nytt bestikk. Det jeg fikk som innflytningsgave av mamma for typ 11 år siden har rustet og falt lit fra de siste årene. Men det er sånt som kan teskje. 😶 Nytt bestikk ble det; 8 spiseskjeer, 8 teskjeer, 8 gafler og 8 kniver for 80 kroner. Ikke så fullgæernt det!

Men før jeg var kommet så “langt” så tok jeg en titt ned i Halloween-“korga” fra i fjor. Der lå det igjen noen rester hvor alt var priset ned 50%. Siden det nærmer seg “ny” Halloween-sesong (i min verden spøkes det jo hele året) nå så tok jeg ikke med meg noe særlig. MEN det lå dog en liten krabat der som var litt vrient å bare la ligge i spindelvevet! 🕷

Lurvenskapet har ikke fått noe navn.. enda. Jeg driver og flørter/ leker litt med Elin. 😘 Dvs. TANKEN om.. dere forfatter?

Men uten at jeg helt vet hva det kommer av så er det en tanke langt “baki der” som hvisker at jeg heller burde spare Elin-navnet til den dagen jeg ender opp med å kjøpe en rød okse på svartemarkedet. Pluss at jeg allerede har et skjelett dinglende som heter Elin.

Så det er mulig jeg bare ender opp med Hanne Krogh eller noe annet “små”sexy i stede! 🔥

Stay goregeous! 🐲

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg