Og kaldere skal det bli!!

Og vipps så ble det plutselig pittelitt kaldere igjen. 9 minus er det skrivende stund, for å være helt konkret. Ikke så ille egentlig, sånn tatt i betraktning hvor mye kaldere det fort kunne ha vært. Jeg mener, det er faktisk ikke helt uvanlig at det kan bli opptil både 25 og 32 minusgrader her. Og DET er ikke noe jeg gleder meg kommer tilbake, for å si det sånn. Så ja, SÅNN sett kan jeg vel bare være glad til for at det ikke er blitt verre. Enda.

Men selv om det etter min mening ikke er SÅ kaldt akkurat nå, ja så bestemte jeg meg for at jeg skulle fyre opp litt i vedovnen nå likevel. Har et lite ønske om å bli flinkere til det. For stort sett så lar jeg det bare bli opp til de elektriske ovnene å ta seg av varmen, og det har jo fort blitt litt dyrt. Hmm, ja nå vet jeg ikke hvor mye jeg hadde spart sånn egentlig på å bli flinkere med å tenne opp i vedovnen, kanskje forskjellen egentlig ikke hadde blitt så vesentlig uansett.. Men ja, jeg har ihvertfall bestemt meg for å fyre litt opp i ovnen nå, så får vi se hva jeg bestemmer meg for å gjøre videre denne vinteren etter hvert som den bare fortsetter å rulle og rulle.

Og forresten. Vil igjen få benytte anledningen til å minne dere om Bloglovin. På Bloglovin kan dere følge hvilken som helst blogg i hele verden (så fremt bloggeren selv har registrert bloggen sin der), enten det er snakk om en blogg.no-blogg, eller en helt annen blogg. Og MEG kan dere, om dere ønsker, følge her så får dere varsel her gang jeg legger ut nye innlegg 😀

Hvor kaldt er det hos dere nå?

2 kommentarer
      1. Hvis du tenker på den blogglisten som er inne på forsiden til blogg.no så syns egentlig jeg at det er like greit. Det jeg derimot syns er litt teit er at bligglisten.no nå er borte. For den inneholdt jo flere type plattform-bloggere, så akkurat den listen kan jeg forstå at folk savner og nå ønsker tilbake.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg