NY HEADER!! – er jeg nå blitt en rosablogger?

Det sies at forundringenes tid er ikke forbi. Når man først tror man VIRKELIG har noen i sin kikkert, når man tror man har sett hver eneste lille hudbrodd fra topp til tå, ja så viser det seg at det har man IKKE. Eller ihvertfall så er det det jeg håper, og i sådans stund velger å tro at dere ikke har.

Noen av dere har kanskje latt merke til at det har skjedd noe her inne? At det er noe som er blitt litt forandret på, men at du ikke heeeeeeelt klarer å sette fingerspissen på det? FORTVIL IKKE kjære medskapning og venn, for nå skal du endelig etter flere millisekunder, og hva vet jeg kanskje MINUTTER, endelig få svaret!!

Jeg har rett og slett, med GOD HJELP fra verdens flinkeste Albertine, nå fått på plass en helt ny header. Og.. Jeg.. ELSKER DEN!! Den skiller seg på flere måter en hel del utifra hva jeg tidligere har hatt av headere de siste 9 årene. Den skiller seg på flere måter ut fra alt som en gang har vært, samtidig som den på så mange andre måter IKKE gjør det.

Men så lurer jeg jo litt på da.. Hva er DERES umiddelbare tanker og reaksjoner til den nye bloggheaderen? SKRIV det gjerne ned i kommentar feltet, fordi – jeg er nysgjerrig vet dere! ^^

Gammel header

Ny header

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

6 kommentarer
    1. Hehe, ganske interessant header! Ikke det jeg trodde jeg skulle se her, men passer overraskende bra!

      1. TAKK!! Er altså ikke spesielt misfornøyd med den selv heller. Dette er den tredje headeren Albertine har hjulpet meg med å lage, og med mindre noen veldig triste greier skulle skje, ja så blir det forhåpentligvis langt ifra den siste jeg får denne høyst begavede og talentfulle herligheten til å lage for meg! ^^

        Hehe, føler mye av det jeg gjør for tiden er litt av det slaget som en del ikke helt hadde sett komme, så DUKK!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg