Ikke nok penger til Pærra..

Det å prioritere føler jeg noen ganger er litt undervurdert. Og misforstå meg rett, eventuelt feil, fritt valg – det er ikke sånn at jeg angrer noe særlig på noen valg jeg har tatt de siste par ukene. Når sant skal sies er jeg stort sett rimelig fornøyd med det aller meste jeg har gjort ganske langt bak i tid nå. Klart, det er alltid NOE man kan flisespikke litt på, men sånt er livet uansett for kort til, så det gidder jeg helst ikke å gjøre lengre.

Uansett. Jeg kjøpte meg en Nintendo Switch for noen dager siden da skattepengene kom trillende inn. Og etter at det var gjort, samt at jeg hadde spandert på meg noen spill (for hva er vel en spillkonsoll uten SPILL??), pluss noen ekstra kontrollere, ja så var det ikke mer penger igjen til å bruke på “diverse ekstra-stuffs” for denne måneden. Og det hadde jeg i bunn og grunn sikkert klart å vært helt tilfreds med, hadde det ikke vært for at…

… her om dagen oppdaget jeg nemlig at Paradise Hotel Norge har en egen nettsjappe!! Ikke det kjempestore utvalget, og helt ærlig syns jeg kanskje at ihvertfall noe av det de har er litt dyrt. Eller, sånn med tanke på hvor særegent de få produktene deres er (etter min mening!), ja så er det kanskje ikke så dyrt likevel. Og for de av dere som ikke har registrert seg det enda så DIGGER jeg (norske!!) Paradise Hotel. Så da jeg fant ut at det finnes blant annet Pærra mobildeksen, drikkeflaske, og egne t-skjorter med LEGENDARISKE sitater fra de diverse “gamle” sesonger og greier og greier..

Men *kremt*, sånn helt ærlig. Hadde det ikke vært for dette, og jeg vet jeg delvis hintet litt om noe annet i ste, ja så ville det vel vært noe annet jeg skulle ønske jeg kunne kjøpe meg her og nå i stede likevel. Eller, kanskje ikke. For jeg har jo blitt mye flinkere med årene til å faktisk sette mer pris på de tingene jeg allerede HAR, og ja.. Faktisk har jeg sjeldnere og sjeldnere gått rundt og ønsket meg nye ting nå, så kanskje ikke likevel. Men uansett: FORHÅPENTLIGVIS eksisterer denne nettbutikken og deres produkter om en måneds tid også, og daaaaaaaa!!! ^^

Noe spesielt DU ønsker deg for øyeblikket?

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: aylarvonkuklinski

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg