Høydeskrekk JEG NEI??

Okei så har jeg kanskje litt høydeskrekk da.. 😕

De siste dagene har jeg tenkt en del på at det kunne være lurt å klatre opp gardintrappen sånn jeg har får sjekket hvordan man tar ned røykvarsleren i tilfelle den skulle gå av en dag.

Ja, og så hadde det forså vidt ikke vært så dumt å overbevise nervene mine og alle de underlige “hvis” at det ikke er så farlig å klatre opp denne stigen som jeg altså har fått meg til å tenke at det er..

Får du også noia i høyder? 💜

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer
      1. Jeg også!!! Eller ikke svimmel, men akkurat som med den relativt stødige gardintrappa/stigen så tenker jeg også “hva hvis” på i grunn hvilke som helst stoler jeg måtte finne på å stå på. Går mye i “hvis” om dagen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg