Dinosaurkjeksen OG Rosa Panter brusen er tilbake! (kind off)

First of all.. nei, jeg har IKKE glemt at jeg alt har blogget om Rosa Panter brusens “tilbakekomst” så sent som i oktober. 😉 Men da det forrige uke poppet opp en annonse for holdbart.no som så ut til å ha den svææææært så etterlengta DINUSAURKJEKSEN!!.. Ja, så endte jeg like godt med å bestille fem pakker, jeg. 😊😍

Og mens jeg var så godt i gang kunne jeg godt unne meg noen flasker til med den rosa brusen, SOM jeg ikke har fortalt video-stalkerne mine om (før nå). Og siden jeg for ordens skyld liker at blogginnlegget har samme tittel som videoene.. okei, dette driter dere vel i! 😅

DINUSAURKJEKSEN ER ALTSÅ… kind off!.. tilbake. Den har KIND OFF aldri vært “borte”, særlig ikke for de av dere som er så privilegert å få dratt til Sverige i rykk og napp. Men anywho: i vloggen over tar jeg en aldri så liten smakstest. Er den like god som jeg husker? 🤨 Ja, er det i hele tatt sånn eeegentlig den samme kjeksen?? 🦖🦕

I tillegg deles noen tanker om at Rema 1000 just har frosset salget av Sophie Elises godterilansering, “Candy Girl”, etter det mye omtalte og kontroversielle Instagram-bildet. Ja, det blir i hele tatt mye butikk og godtepreik i dagens vlog-episode!

Stay freakin‘ GOREGEOUS! 😘

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

4 kommentarer
    1. Aldri sett den kjeksen tror jeg. Skjønte det ikke var noen “højdare” og “resmake” den heller 😀 Du er en artig skrue ayalar 😀

      1. Har googlet litt «rundt» etter at denne vloggen ble filmet i går, og det viser seg at den utgaven som fåes kjøpt i Sverige er den 100% originale jeg husker, mens sjokoladen på den jeg har endt opp med nå ikke er helt den samme.. 🥲 med andre ord: jakten fortsetter! 😃

        Takk, du virker ikke så aller verst du heller!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg