Pink Panter brus og Benedicte Brubak!

Benedicte Brubak?! Du her??

Den siste uken har det skjedd hele to ganger at et såkalt «blast from the past» har vekket min oppmerksomhet i det jeg har vært ute og gått tur og ant fred og ingen fanfare.

Forrige helg passerte jeg en kvinne som jeg synte lignet mistenkelig på “Benedicte” fra «Hotel Cæsar». 🧐 Og det var ikke rart at hun lignet.. fordi det var jo “Benedicte” jeg så(!!) (fant jeg ut da jeg gjorde litt research etterpå), eller Ingrid Nordby da, som hun EGENTLIG heter.

Det som skjedde var at jeg ble stående stille noen meter unna og late som jeg konset med «Pokémon Go» akkurat litt for lenge slik at de ekleste tankene samt den sosiale angsten hadde blitt så på at jeg ikke turte å gå bort og si hei.. Dette har siden hengt over meg som en mørk plageånd av en sky, særlig siden jeg hadde sjansen i flere minutter før hun til slutt gikk videre.

Og helt ærlig så fatter jeg ikke hvorfor dette (ikke) skjedde. Lignende har skjedd meg med flere jeg kjenner av venner og bekjente. Men av de jeg har observert blant kjente mennesker har jeg enten latt de være fordi jeg ikke egentlig har hatt noe forhold til de, eventuelt at de har vært i en eller annen busy/ privat setting (f.eks ute og spist) og da er jeg av prinsipp slik at jeg lar folk være UANSETT hvem det måtte være – eller så har jeg vært veldig i “dette kan fort være min eneste sjanse”, slash “bedre å angre på gjort enn ugjort”-modus.. og så har jeg gått bort og spurt om bilde.

Nå skal det sies at hun snakket i telefon en liten stund. Men jeg hadde likevel sjansen en stund hvor hun ikke gjorde det, og hvor det ikke så ut som hun var opptatt med noe annet heller, så ja, nei. ÅH – dette kommer så til å henge over meg i hvertfall en stund til kjenner jeg! 😫

Pink Panter-brusen? Er duuu her også!?

I går passerte jeg noe som kom ca. like overraskende på meg, men som heldigvis ikke har “tæret” på tankene i like stor grad.

For da jeg ved en tilfeldighet tittet inn mot et av vinduene til «Smak & Behag» så jeg til min forfjamselse at de selger firepakninger med PINK PANTER-brus!! 😳 SELVESTE PINK PANTER BRUSEN!!

For NOEN av dere høres dette sikkert ikke ut som noe deal at all da jeg vet at den har vært å finne i visse Joker(?)-butikker rundt om i landet ganske lenge. Men i Oppdal har denne brusen – av hva jeg vet – ikke vært å se på 20 år.

HELDIGVIS har jeg ikke utviklet noe brusangst (enda) – så et kjøp ble det!

Nå sitter jeg derimot og tenker på om jeg skal åpne noen av flaskene i hele tatt. For hva om jeg ikke syns den er så god? Hva om jeg blir møtt med den samme skuffelsen som jeg har kjent på flere ganger de senere årene ved å se opp igjen gamle klassikere på Disney?. Altså filmer som ikke helt har holdt seg. For nostalgi er i mange tilfeller best når man lar minnene få ligge i fred – i fortiden!

Det ender nok med at jeg åpner de og drikker de opp, men jeg vurderer å investere i et vintage brusskap som skal fylles opp med diverse flasker og bokser som jeg forbinder med 90-tallet/ tidlig 2000, og at de fire flaskene jeg brukte totalt 112 kroner på i går skal bli en del av nettopp denne samlingen – “urørt”.

Stay goregeous! 💖

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

4 kommentarer
    1. Wow dette var et snodig sammentreff. Har vært nysgjerrig på Benedicte Brubak i det siste. Så har sett litt av Hotel Cæsar fra vinteren 2007 disse dager. Hadde lyst til å se henne som hotellsjef. Hun var søt på den tiden, med Fabian. Ja, har gått forbi Ingrid Nordby noen ganger i Oslo. Men jeg pleier ikke prate med noen kjentfolk med mindre de selv ønsker det. Men når du føler du hadde denne ene sjansen så er det ikke rart du føler et snev av frustrasjon.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg