Derfor “hater” jeg katter – GIRLFRIEND TAG!

For snart to uker siden hadde jeg besøk av youtuberen Hansiboy i forbindelse med en aldri så liten collabe. Intet mer enn fire videoer laget vi den dagen hvor to av videoene gikk til min kanal(link her og her), mens de to andre naturligvis ble laget for Hansi sin.

I og med at Hansi jobber “litt” mer enn meg så har det tatt litt lengre tid før disse videoene kom i havn, men nå er de altså ute, og på forhånd til alle dere katteelskere der ute – sårri. 😅

Yeeees.. Det var girlfriend-taggen vår det.

Helt, helt til slutt vil jeg bare understreke at jeg EGENTLIG ikke har så veldig i mot katter. Men det er noe som skjer med meg når jeg får et tastatur i fanget, eller et videokamera foran trynet. Og SÆRLIG hvis jeg er blitt bedt om å lage content for noen andre enn meg selv – da hender det rett og slett at jeg gjør meg fire-syv hakk mer ekstrem enn jeg kanskje egentlig er..

Ja faktisk SÅ ekstrem til tider at jeg i de mest “ekstreme” scenarionene så og si har blitt noen helt ANDRE enn den jeg.. Ja, altså ER.

Men katter KAN være noen forbanna irriterende krek, det må vi bare bli enige om? 💀

Stay goregogous!

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg