AYLAR OG KJENDISENE!! (try not to edit-challenge)

Jeg er en sånn som fort kan bruke litt tid til å komme til poenget når jeg skal ta noen muntlig. Det blir gjerne en del “eeemm” og “hmmm”, og for en del der ute så er jeg rett og slett veldig frustrerende og irriterende å være i nærheten av. Ja, noen skulle faktisk helst vært helt uvitende om min eksistens i hele tatt, men DET blir nok bare verre og verre med årene nå som jeg stadig horer meg lengre og lengre opp på topplista igjen, den til blant annet blogg.no.

Også var det Youtube da. Jeg har jo også steppet opp gamet der også i det siste. Men HELDIGVIS så finnes det gode redigeringsprogrammer der ute som gjør at man kan klippe bort ihvertfall det aller kjedeligste. DET har jeg derimot IKKE gjort i kveld som jeg har kastet meg på den (foreløpig ikke så veldig populære?) trenden “try not to edit-challenge”, som rett og slett går ut på at man skal forsøke å være ihvertfall sånn noen lunde spennende å følge med på, UTEN klipp og lim..

Hvordan syns dere det gikk?

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg