Angående disse innleggene

En hel del av dere har sikkert allerede fått med dere at jeg nå skal skrive om seks (minus en) forskjellige bloggere fremover. I dag tidlig postet jeg det aller første innlegget som tok for seg bloggen til Joachim R. Olsen, og i morgen kommer jeg til å ta for meg min gode blogg-venninne Sharone.

Helt siden jeg først annonserte denne “nye” greia i går kveld har jeg vært litt frem og tilbake hvor ofte disse innleggene skal komme ut. Og etter enda et par runder opp og ned i sofaen så har jeg kommet frem til at de skal komme ut hver mandag og tirsdag. Altså i morgen 4. juli, mandag, 10. juli, tirsdag 11. juli, mandag 17. juli, og tirsdag 18. juli.

Foreløpig har jeg tenkt å forholde meg til de seks som ble først med bilde og sånn i går og i natt, men så er det jo slik at man vet jo aldri helt med meg. Kanskje jeg fortsatt har igjen mer blod på tann når det sjette innlegget er blitt publisert. Så med andre ord KAN de av dere som har lyst til at jeg skal skrive om dere fortsatt legge igjen en kommentar på dette innlegget, så får vi se hva fremtiden vil bringe.

Men i første runde nå er de eneste bloggene jeg kan LOVE dere at jeg vil skrive om foreløpig altså de seks første som har meldt seg på til nå. Så til dere som eventuelt “melder dere på” nå i etterkant, jeg kan ikke garantere at bloggene deres blir skrevet om, men jeg vil altså heller ikke utelukke det.

Stay goregeous!

6 kommentarer
    1. Haha! Du kan hvertfal IKKE skrive om meg, for jeg hopper fra den ene bloggen til den andre! Lykke til med dette 😉 Går nok bra. Selv blogger jeg mye mindre for tiden. Kommer nok tilbake. Mest vidoeblogg her i gården, på YouTube.

    2. Anti Rosa Bloggen: Hmm, jeg kunne tatt Anti Rosa Bloggen som den bloggen jeg hadde linket folk til, også skrevet først og fremst mer om deg enn om bloggen. Så hadde det ihvertfall blitt et innlegg om SKAPEREN av Anti Rosa Bloggen. Hadde kunnet gått an det.

    3. Hilde Isabella: Ja, sant det. Noen liker datteren, noen moren, noen bestemoren, noen vil kanskje ha alle tre på en gang, mens noen vil helst bare ha onkelen, og alt det der xD

      Kan ikke love noe, men du er ihvertfall notert opp nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg