Bloggere: Joachim Ruud Olsen


© Bildet tilhører Joachim Ruud Olsen.

Er du generelt litt lei av at “alt” skal være så fordømt rosa her inne? Nei altså, nå mente jeg ikke her inne som i DENNE bloggen, men ehm, mer rundt omkring sånn generelt ellers på blogg.no.. Er DU lei av outfits, sminke og hår, pappa-blogger, mamma-blogger, jeg er sammen med han, hun eller det-blogger, og alt det andre som stort sett tar KLAUSTROFOBISK mye plass i blogg-verdenen nå? Lyst på noe litt ANNERLEDES, noe litt mer KULT, ja til og med noe litt GULT (sånn aller mest fordi du egentlig mener oransje, bare at det har strengt talt ikke begynt å rime så veldig på “kult” enda)? Vet du, da tror jeg kanskje at jeg har funnet den perfekte bloggen for deg.

For sett dere nå godt tilbake i høysetet, og gjør dere så klar for å bli bedre kjent med den multikreative rockesjelen Joachim Ruud Olsen. Og apropos høyde.. Her gjelder det å ikke ha høydeskrekk, eller lengdeskrekk spesielt. For noe av det aller første jeg tenkte når jeg tittet innom denne bloggeren er at; “her har vi med å gjøre noen nokså lange innlegg”. Men heldigvis er det jo en kjent sak at det er verken lengden eller tykkelsen som teller først og fremst, men INNHOLDET i det som kommer sprutende mot deg. Og byr så Ruud Olsens gul/oransje-stuff på en kvalitetssikret opplevelse? Mitt individuelle svar er helt enkelt JA!


© Bildet tilhører Joachim Ruud Olsen.

For i tillegg til å fremstå som en meget kreativ, gul (fortsatt eventuelt oransje) og kul fyr, så virker ihvertfall Ruud Olsen på meg som en kar som absolutt har orden i sikringsskapet sitt. Ehmm, nå merker jeg at jeg ikke er helt sikker på hva den metaforen faktisk betyr så i tilfelle det skulle vise seg å bety noe annet enn jeg tenkte i utgangspunktet så skriver jeg heller bare rett ut hva jeg tenkte i sta: Ruud Olsen virker på meg som en fyr som absolutt har intelligensen i behold. En høyst reflektert mann med masse gode og spennende tanker både i og utenpå hodet, og som attpåtil (heldigvis) ikke er redd for å dele noen av sine tanker med resten av universet.


© Bildet tilhører Joachim Ruud Olsen.

Så hvis du nå er ute etter både et og to, ja kanskje til og med tusen og en gode eventyr med en blogg som er både litt annerledes, litt gul, litt oransje, litt lang og enda sånn passelig ung, saaaamtiiidig som det heller ikke akkurat skader at bloggeren bak bloggen faktisk er VELDIG kjekk, ja så er kanskje nettopp joachimruudolsen.blogg.no bloggen for deg – Check it out – check it out!

Stay goregeous!


#kreativitet #hobby #hobbyer #gul #oransje #anbefaling #tips #blogg #bloggere #annerledes #original #originalitet #kreativ #kjekkas #intelligens #nykomling #kunstner #artist #fargeklatt #underholdning

10 kommentarer
    1. Wow! Takk skal du ha! Dette inspirerer virkelig en relativt ny blogger! Må virkelig si at du kan det med å skrive! I tillegg er du er bare positivt og du er også ganske morsom! Takk nok en gang og pass på at du ikke bare ja, men også nei sånn innimellom, ellers ere jo ikke vits. Håper min videre utvikling også faller i smak! Så ja, yess..
      Alright, good talk

    2. Joachim R. Olsen: Bare hyggelig, og så bra at det ihvertfall virker som du likte dette innlegget. ^^ Og, ehm, det ser det ut som en hel del andre gjør også. For bare dette innlegget alene ble sett av litt over 300 forskjellige norske lesere bare det første døgnet, og liksom.. Stort sett så får de fleste innleggene mine “bare” mellom 20-50 forskjellige norske lesere til å åpne og lese det i løpet av det første døgnet, så mye tyder på at flere enn meg har delt det for å si det sånn xD Enten det eller så kan det også tenkes at det øverste bildet av deg har funket som en ganske effektiv clickbait-magnet, da du som nevnt litt tidligere ikke akkurat har det dårligste utseendet jeg har sett før.

      Sååå hvis du også hadde litt høyere statistikk enn normalt i går (og i dag), så, ja.. Just saying. xD

      Men du, hva mente du forresten med “og pass på at du ikke bare ja, men også nei”? Ikke helt sikker på om jeg forsto den biten av kommentaren.

    3. Cathrine Straumann: Er vel delvis ikke det jeg heller, men er litt morsomt å gjøre litt sånn glad-narr av disse bloggene likevel, og “henge” de litt ut innimellom, særlig hvis det resulterer i noen litt morsomme kommentarer fra en og annen rosablogger som føler seg litt småsnurt.

      Nå er det riktignok lenge siden jeg fikk slike kommentarer, men.. Fortsatt ikke helt gitt opp håpet. En viss del av meg syns visst fortsatt det er litt gøy å små-provosere litt innimellom, hehe.

      Forresten, fikk du lest det svaret jeg ga deg på det forrige innlegget du kommenterte? 🙂 Det innlegget hvor jeg etterlyste bloggere? 🙂

      Og tusen takk for kommentar forresten! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg