Blogganbefaling: The Apocalyptic Doll

God fredag alle sammen. Nå er det helg, så og si. For noen i hvertfall er det det.
Det er en stund siden jeg forrige gang anbefalte en annens blogg, men siden jeg ikke har stort å gjøre på akkurat nå, og i tillegg til at det virkelig er noen som fortjener ekstra oppmerksomhet, så skal jeg anbefale dere ei nå.

Bloggen hennes har det klengende navnet Apocalyptiv Porcelain, og det er intet støpt ved tilfeldigheter. Vesenet bak har nemlig en stil som fort minner om, ja nettopp, porselensdukker. Dere vet, sånne dukker som pleier å stå eller sitte i foreksempel en av hyllene til bestemoren din. Det kan nesten virke som hun er litt småfanatisk opptatt av porselensdukker. Og jeg har aldri lagt helt skjul på at jeg beundrer mennesker som virkelig brenner for noe, og ikke minst tørr å stå for sine “fetisjer”.


TRYKK PÅ BILDET FOR Å KOMME TIL BLOGGEN HENNES!!!

Nå er det fort gjort å tenke at dette er en blogg som handler om dukker. Vel, det er egentlig ikke veldig feil. For jeg har ikke funnet grådig mange innlegg som handler om det. Hadde den handlet utelokkende bare om porselensdukker så hadde ikke jeg vært fast leser. Så hva kan vi finne hos denne gojenta? Feil spørsmål, hva kan man heller IKKE finne?

I tillegg til at hun har en lidenskap for dukker er hun også et sjeldnere stjernetalent når det kommer til kunst. Hun tegner som en sann proff, og hun har publisert noe av det sine verker. Så må jeg heller ikke glemme å nevne at hun også er en FANTASTISK maler. Kunsten hennes kan for mange av dere nok fremstå som noe morbid og forstyrrende, men da håper jeg dere også finner den mystisk, fasinerende, inspirerende og vakker. For det er nettopp det kunsten hennes er, sett fra mine øyne.

Vi kommer heller ikke vekk fra at det er ikke bare kunstmessig vi finner hennes morbide sider, hun har også en morbid interesse når det kommer til film. Hun har blant annet laget et innlegg på bloggen hvor hun ambefaler filmer som Human Centipede, Cannibal Holocaust, A Serbian Film (som er forbudt i Norge, og derfor litt vanskelig å få tak i) og Cannibal Ferox. Klikk her for å lese om flere sjokkerende filmer hun virkelig ambefaler de som tåler det å ta en titt på!

I tillegg så vet jeg også at hun liker mer kjente filmer som The Texas Chain Saw Massacre, for å nevne noe, da jeg for en stund siden så et bilde av henne med noe antrekk fra den filmen.

Utenom interessene hennes på jeg på slutten nevne at denne jenta virkelig kan tenke for seg selv. Og hun tenker et godt stykke unna boksen. Hun skriver godt, vanskelig å finne mange skrivefeil. Hun er opptatt av at folk skal være nøyaktig den man er, og kort fortalt en person jeg har blitt noe begeistret for, på en vennlig måte.

Forresten, glemte jeg å nevne at det bare er 5 dager helt nøyaktig mellom oss, sånn fødselsmessig?
Så igjen; sjekk ut bloggen hennes!

Vi reblogges!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg