City Syd, Ikea og Trondheims-tur!

Da var jeg omsider og endelig hjemme igjen etter en lang tur i Trondheim, en tur som tar ca 1 og halv time bare en vei.
Ikea var første stopp og har nå fått handlet inn en del nødvendige ting jeg har savnet å hatt en stund.
Har ikke akkurat hatt noe særlig til talerkner før nå foreksempel! Har nå handlet inn 12 nye talerkner; 6 dype og 6 vanlige, alle i sort!

Jeg liker Trondheim, men det er ikke alltid så gøy å være med familie på klesbutikker, Ikea og den slags. Men siden det var min mor, tante, bestefar og bestemor som skulle betale for de kjøkkentingene og sånn så måtte jeg jo reise med bl. a mamma. Dette er da bursdagsgave fra morsiden av familien ^^ Ja, jeg ble 21 i juni, men har ikke blitt noe av disse gavegreiene før nå.

Ja, kan like godt bare avbilde stuffet jeg har kjøpt inn og fått i dag.
Filmene og boken betalte jeg fra egen pung, men det andre har jeg fått nå.


6 talerkner, 6 dyptalerkner, en kniv, 6 brikker til å ha talerkner på, en brikke til å f.eks ha varm kjel på, en saftmugge og en sil!


Speilet jeg kjøpte på Ikea, har ikke giddet å pakke det ut enda forså å henge det opp, som sagt nettopp kommet hjem.


Filmene “Night of the living dead” og “11-11-11” kjøpte jeg på Platekomapiet-butikken på City Cyd, mens boken “1001 forferdelige fakta” kjøpte jeg på en Coop-butikk i Trondheim, tror også det var på City Syd.

Har også vært og spist på Egon i dag, så har jeg i tillegg kjøpt fôr til Belle; 6 nye sirisser <3
Etter vi var i Trondheim stoppet vi hos mormor og morfar i dag. Det ble bare jeg, mamma og den yngste tanta mi som dro til byen, så stoppet vi opp til mormor og morfar en liten stund etterpå, før vi til slutt kjørte hjem, hver for oss, altså at jeg og mamma satt på hos tante til hver våre hjem, hehe..

Ja, superkjedelig innlegg fra meg i dag. Men jeg kommer sterkere tilbake før dere aner det!

Vi reblogges!

7 kommentarer

Siste innlegg