Huset med husky`s!

Skrev i går et bekymringsfult innlegg om at jeg slet litt med enkelte ting angående rottene. Som foreksempel vasking av buret. Vel, et problem mindre!
I natt lå jeg meg godt til, langt bak i sofaen, med ullteppe over meg mens jeg så filmen “Return to house on haunted hill” (fra 2007) på Blu Ray, veldig bra film forøvrig. Mens jeg da så den filmen kom jeg plutselig på en ide! Og det at jeg skriver om dette først nå bekrefter vel egentlig at jeg har litt treig tankegang.

Det jeg har gjort er at jeg tar ut huset til rottene fra buret, forså å plassere det på et håndkle. Rottene fungerer til tider som en magnet på det lille huset dersom det flyttes. Da alle sammen kom seg inn i huset la jeg selve gitter og klatre-delen av buret over/rundt, slik at de ikke kunne løpe fritt på rommet mens jeg ikke er der. Og så var det egentlig bare å ta med meg underdelen og rense det totalt for piss, bæsj og annet møkk! Oppdrag fullført!

Rottene har forresten blitt litt mindre redd meg i de siste få dagene. Nå har jeg lettere kunnet f.eks klappe dem uten at de prøver å komme seg vekk. Brukte en del tid på de for litt siden, og det virker som det hjelper på en forbedring.

Dessverre er en av de fremdeles ikke helt bra stakkar. Og jeg frykter, at det er luftveisinfeksjon eller noe form for betennelse… Håper ikke det.

Har forresten tatt flere bilder i dag til den nye videobloggen min ovenfor ^^


Titt-tei!

Som dere kan se på siste bilde. Jeg må pent låne bort Nemi-bladene mine til andre i huset, for det er flere enn vi mennesker som liker gode tegneserier nemlig!

Vi reblogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg