Paranormale aktiviteter der jeg bor?

Da har jeg klart å latt det gå noen dager siden forrige blogginnlegg, gitt.
Rett og slett fordi jeg som dere fleste vet, nylig har flyttet inn på nytt sted, og enda ikke er helt ferdig med å pakke ut, og denslags.
I går hadde jeg to veldig sosiale og trivelige besøk, ikke samtidig, et besøk tidligere på dagen, og et annet besøk som varte fra 19-tiden cirka, til etter klokken 02 i natt.

Kort fortalt har gårdagen for min del vært veldig sosial og også hyggelig.
Skal vel snart få gjort enda litt mer her i leiligheten, og må også ut og handle en tur også, siden jeg blant annet ikke har batterier i dørklokka som virker.
Jeg kan forresten så og si love at det blir i alle fall ett innlegg til fra meg i helga, mest sannsynlig i ettermiddag/kveld da jeg får fire nye samboere å ta hensyn til, som flytter inn med meg. Jeg kan si såpass som at det ikke er snakk om reptiler denne gang, men resten får dere bare vente på å se selv.

Å ja.. Så var det noe annet jeg ville fortelle dere, men det har jeg nå spilt inn en video for å formidle.
Dere får tro hva dere vil, men vit at jeg i alle fall tror på dette selv:

Som sagt, dere får tro hva dere pokker vil
Vi reblogges!

10 kommentarer
    1. vi hadde noe her hos oss for et par år tilbake og fikk en dame til å fjerne det, var ikke noe særlig å gå inn på rommet mitt når skapdørene mine åpnet seg og klærene kastet seg ut.

    2. Tror det spøker hjemme hos meg også:-) jeg for min del synes det er koselig, regner med det er bestefaren til samboeren min eller morfaren min. Hver kveld til samme tidspunkt dunker det utenfor i veggen vår, det blafrer i lamper som har nye pærer osv. Jeg tror nok det er gode energier hos oss- da vi ikke har følelse av at vi ikke vil være her. Gøy syns jeg!!:-)

    3. sånt tror jeg på å! 🙂 og vi har opplevd det… flere ganger…
      nå er det stille her..siden vi har besøk av Simon som jobber i Oppdal,til å fjerne all den dårlige energien.
      Kun en energi igjen her nå.. å den er god.. mora til gubben..
      ganske rare greier dette..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg