KJÆRE JULEKLAUS


(bilde: http://www.bastarzii.com)

Kjære Jule Klaus.
Takk for at du leser mitt brev. Var usikker på hvor du bodde, men nå som du leser dette går jeg utifra at postduen min har kommet frem.

Om ikke så lenge er det jul, forsåvidt bare en ilustrasjon. Men jul er det likevel. Den 24. desember.
Jeg vet smertelig godt at jeg ikke har vært kjempesnill gutt i år. Har vendt rumpa mi mot kristendommen et par ganger, og latt fisen stå til. Har også kastet småstein på småripsen, populært kalt Justin Bieber-fanatikerne, og rosabloggerne.

Men hvis det fremdeles finnes plass til ønskelisten min i all den kyniske verdenen min, så vil jeg veldig gjerne at du skal ha den, hvis ikke kan du kanskje i det minste ta vare på den til neste år?

Kjære julenissen, her har du min ønskeliste for i år:
1. Ønsker forbud mot pels.
2. Ønsker at alle gjerrige og uvitende kryp uten sjeler som plager dyr skal få en mystisk sykdom og dø av den langsomt.
3. Hadde satt veldig stor pris på om Justin Bieber mistet stemmen sin helt, og bare forduftet.
4. Ønsker meg at de mest kristne fantatikerne skal få sitt eget land, og bli der, og ikke heire som noen uønskede utlendinger i mitt lille land.
5. Vil veldig gjerne at alle mine venner skal ha det bra, og at de skal leve et langt og godt liv.
6. Jeg vil igjen ønske opp ønske nummer 5 på nytt! Vennene mine betyr virkelig alt for meg, de få jeg har.
7. Ikke la ventetiden til den nye Manson-plata bli for lang.
8. Hadde satt umåtelig stor pris på om jeg en gang kunne få møte mange av de nye bloggvennene jeg har fått på blogg.no en gang, utenfor skjermen.
9. Ønsker meg en lang mørk, men ikke så alt for sølevåt og kald vinter. Lenge leve vinteren <3
10. Til sist. Min gamle tante på sørsiden, hun er 88 år gammel. Er tvunget til å besøke henne med familien på nyåret. Sist var hun så sur og grinete, kan du kjøre julestaken din inn i henne noen timer på julenatten så hun kanskje blir litt glad igjen. Hun trenger sårt en kuk…


(bilde: thegodmurders.com)

Takk kjære julenissen, det var alt jeg hadde for i år.
Nå skal jeg bare publisere dettet innlegget, og er jeg heldig så har selv julenissen internett på nordpolen og ved en tilfeldighet kommer over dette beskjedne blogginnlegg fra en fortapt sjel i lille Sør-Trøndelag! Du kan adressen!

Klem julenissekona de fra meg, og hils alle de hundretusen små. Og ikke spis Rudolf, han er blitt gammel, men han fortjener bedre!

Hjertelig hilsen den beskjedne, ynkelige, lille Aylar Von Kuklinski som aldri har gjort en flue fortred.

Forresten, et ønske til.
11. Jeg vil vite hva “fortred” betyr!


(bilde: bico-art.com)

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

6 kommentarer
    1. du har faktisk ikke noe grunn til å hate justin
      se hva han har klart på nnoen få år du burde skamme deg
      Justin Drew Bieber
      – 17 år
      – En egen film i 3D
      – 60 priser gjennom helekarrieren på noen få år
      – 6 albumer
      – 1 selvskrevet bok
      – Rekord på å selge Madision Square konsert billetter
      – Nominert til 2 grammys
      – 13 millioner følgere på twitter
      – 35+ millioner fans på facebook
      – En My world turnee
      – 1 Egen parfyme
      – over 45 sanger
      vist du ikke liker justin så må jeg respektere det men du kan holde det inni deg åsså just sayn

    2. Gud bedre!! Ett av ønskene dine hang denne bloggeren seg opp i !!
      Er det mulig?????????????????????????????
      Jeg måtte gapskratte av listen og særlig nr.10 hahaha…hohoho…milde julenisse!!
      For min del kan hele julenissen med følge dra ett visst sted! Haaater jula og alt som har med den å gjøre…
      Visste du at for litt over hunde år siden var julenissen en skremselsskikkelse? Ble regnet som djevelen him self!! Men så fant noen kloke hoder ut at- nei han må vi gjøre snill…
      Kvalm, spy, yaacck!!
      Besteste godeste juleklemmer fra Mirahaterjuladin:=)

    3. Mira`s Gotiske Verden: Ja, var visst ei lita jente som hang seg opp i det Bieber-greiene. Tragisk nok, som du sa selv!

      Ja, jeg hater også julen, og skal ikke feire jul. Det som irriterer meg er at jeg vet at familien min ikke aksepterer det, og kommer til å mase om ditten og datten når det nærmer seg den store dagen…

      Klem fra AndreashaterogsåjulaogogsåJustinBieber. Glad i deg bestevenn <3

    4. Å så flott:):)
      Endelig en som deler min oppfatning, men legg deg “syk” og drit i å være med:)
      Jeg pleier å si det som det er men det er ikke alle som har lyst til det.
      Glemte å skrive at det nye designet ditt var råflott:):)
      Det likte jeg godt, men jeg likte det andre også da:):)
      Glad i deg og, klem fra Mirahaterjulen til beste vennen min:):)

    5. Huff, jeg elsker jula c: beste tiden av året, gleder meg som en liten unge hver gang!
      hm justin bieber ,nei jeg hater han ikke, respekterer faktisk gutten, utrolig nok o.o.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg