KJÆRE TERRORISTER I DET NORSKE LAND!

Kjære alle terrorister i Norge, enten du er nordmann eller utenlandsifra.
Som dere sikkert har fått med dere, så er jeg en person som ikke liker fordommer, og jeg har heller ikke fordommet dere. For det har dere gjort selv; dummet dere ut.

Jeg må først og fremst gjøre det helt klart nå, før helvete bryter ut, jeg er mot terrorisme og vold.
Terrorister er jeg ikke nødvendigvis imot, fordi terrorister kan være som pedofile (som er ett fett for meg), mann kan godt ha en pedofil legning, uten å gjøre pedofile ting.

Ok, sammenligningen ble litt feil, ser den. For pedofile (tror jeg), er noe man er født med, en slags “sykdom”/”legning”.
Mens terrorist er noe du mest sannsynlig ikke er født med, kjære folk utenifra; vi Norge er lei av at folk tror vi er født med ski på beina – med det mener jeg at det finns Nordmenn som er gode til å gå på ski, også fins det Nordmenn som er flinkere til andre ting, sminke foreksempel. *kremt*.


(bilde tatt fra: www.fatberris.com)

Med det mener jeg at jeg tror ikke alle utenfor Norge (alle som kommer utenfra Norge kaller vi i Norge for “utlending”), er født med et maskingevær og en atombombe under armene heller.

Igjen, jeg er i mot fordommer, selv om enkelte grupper fordDOMMER seg ut mer enn andre (medlemmer av Kvinnegruppa Ottar, for å ta et ekstremeksempel), og jeg mener ikke nødvendigvis at selv om du kommer fra Irak så er du terrorist. Det blir litt som å si at vist du kommer fra Oslo så er du narkoman, eller vist du kommer fra Nor-Norge så er du fisker!

Men nå skal jeg komme til poenget mitt:
Vist en av dere terrorister i verden av en eller annen grunn skulle komme over dette, og samtidlig har hatt lyst til å smelle av en bombe eller styrte et fly i et bygg eller noe nå, så har jeg en ønskeliste, vist dere først og fremst skal fjerne noe fra landet mitt.

LIGNINGSKONTORET, PELSDYRFORRETNINGEN ELLER BOMSTASJONENE I NORGE.
Det er kanskje ikke like gøy som å styrte stortinget, eller et eller annet storhus med mange sivile mennesker, men dere får i hvertfall ørlite mer sympati av det!

Og med det ønsker jeg alle sammen en god og fin kveld!

Ps: Tar dere å bomber pelsdyrforeningen, noe dere gjerne må gjøre, så hadde det vært flott om dere kunne varsle de dyrene det gjelder først, helst to dager i forveien så de har en sjanse på å komme seg ut. Sms er tingen!
Ingen av de dyrene som sier ifra til de som jobber der likevel, trust me!

VI BLOGGES!

PS IGJEN: Bare for ordens skyld, slik at jeg ikke blir stemplet som rasist, her har jeg lagt ut et bilde, som beviser at jeg også vet det finnes, og har funtes norske voldsmenn også:
Henry Rinnan torturerte og drepte flere uskyldige under krigen i Norge, forøvrig første og eneste jeg kom og kommer på i farten :P…

GUD, KOM NETTOPP PÅ TO TYPE NORSKE TERRORISTER TIL!

1: ALEXANDER RYBAK, FOR FAIRYTALE-LÅTA SOM HAR BLITT SPILT PÅ RADIO OG GJORT NORDMENN ENDA MER SLITNE I NERVENE:

Og nummer 2:

Nei, ikke tastaturet.
Men alle de sinte rosa-blogg-tilhengere som hakker ned på folk som bare er bitte litt skeptisk til idolene deres på topplisten i Norge. Dere er også noen terrorister, ikke rosa-bloggerne, men de fleste leserne til disse bloggene som fyker rett i ansiktet på en person vist noen skulle være så uheldig å utalle seg bitte litt “negativt” (les skeptisk) om rosa-bloggere som feks Tcmn 😉 Det finnes faktisk noe som kalles ytringsfrihet, uten at enkelte skal stemples som missunelig, syk i hode, negativ, suicidal, stygg, pønker, ynkelig, hjerneskadd (kommer fra rett kjeften), også videre, *ler*

Og med de ordene gleder jeg meg til jul, og ønsker alle sammen en god sommerferie videre! 🙂

Sånn, for andre gang i dette innlegget:
VI BLOGGES! 🙂

6 kommentarer
    1. haha fornøyelig siste del:):) man ypper ikke med fjortisenes outfit og glosser altså!!! sånn er det bare :):)

    2. hehe igjen et strålende innlegg:)jeg virkelig koser meg når jeg leser det du skriver:)jeg velger og ikke komentere noe innepå her nå ang terrorisme og rosablogg tilhengere:Pjeg kjenner jeg blir så hissig av og tenke på det at jeg kommer til og skrive en så lang og sint komentar.Jeg lovet meg selv på tro og ære at mitt nyttårsforsett var og bli snillere:)og med det mener jeg da altså og tenke litt før det bare ramler ut av kjeften min:Pnå ble jeg litt usakelig meeeen ANYWAY digger jeg deg..Du er helten min:D

    3. One mans terrorist, another man’s freedomfighter. Blir kanskje litt feil å definere terrorist utifra hvor en kommer fra. Finnes flere terrorister i Irland enn Afghanistan 😉 Ikke det at jeg sier at du gjør det, bare tenkte jeg skulle påpeke det. Terrorisme handler om å bruke terror som virkemiddel for å vinne en krig, ingen terrorister ser på seg selv som en terrorist, men som en frihetsforkjemper. Det er viktig å huske på når man snakker om terrorisme.

    4. Synes du skal være litt forsiktig med det du skriver om pedofili. Det er ikke en normal legning å tenne på barn. Og da mener jeg ikke 14-årige jenter, da er man ikke pedofil. Når man er pedofil tenner man på BARN før de har kommet i puberteten. Jeg tror du skal tenke på respekt for andre mennesker som kanskje har opplevd pedofili, før du kommer og sier at det er en seksuell legning. Pedofili er sykt og forstyrrende.
      Bortsett fra det, er jeg enig med innlegget ditt. Jeg er sterkt imot alt som gjelder hat og fordommer. (Og nei, ikke kom og si jeg dømmer pedofile før du vet hvem jeg er). Terrorisme er forferdelig uansett sammenheng. Men det som ikke folk tenker over er at det faktisk er veldig synd i disse menneskene, for de har blitt hjernevasket fra fødselen av til å tro at verden er slik. Hvis du fra fødselen av hadde blitt fortalt at jorda er flat, og skyene er laget av sukkerspinn, ville du trodd det, og ledd av alle som sa noe annet. Men alt i alt hater jeg ondskap og folk som kan drepe uskyldige.
      Dette var et bra innlegg, og jeg er enig med det meste du skrever 🙂 Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg