ALLE HOTEL CÆSAR-EPISODENE PÅ DVD!

Har helt siden den aller, aller første Hotel Cæsar-episoden startet på tv2 lørdag 24. oktober 1998 vært fan av serien. Har godt over 1000 episoder som jeg har spilt inn på vhs-kassetter, har flere autografer fra flere av skuespillerne gjennom åra, og generelt en god del effekter.

Men, noe jeg fortsatt skulle ønske funtes, var ABSOLUTT HELE SERIEN PÅ DVD OG/ELLER BLU RAY!
Om det ikke kunne selges i butikker rundt omkring i Norge så syns jeg i hvertfall det burde vært mulig å fått tak i på nettet. Vet godt om tv2 Sumo-tv, men mann har jo ingen garanti for at alle episodene forblir på nettet hele tiden heller.

Finnes fra før 2 dvder med Hotel Cæsar, den første som kom ut inneholder scener fra historien om da Charlotte og Jens August hadde et forhold, samt at det er en bak-kulissene dvd i tillegg og den ser slik ut:

Og den litt nyere dvden, inneholder kun de 40 første episodene, den har jeg også og den ser slik ut:

Ser at det nå har blitt opprettet en facebook-gruppe for fans som ønsker å få ALLE episodene på dvd, har selv joinet den siden, og ambefaller alle andre Cæsar-fans til det også, her har dere link til facebooksiden:
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_172682632774453

Ønsker alle sammen en god ettermiddag. Klem fra meg.
VI BLOGGES!

11 kommentarer

Siste innlegg